شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افراد هوادار دولت قبل همچنان در مسئولیتهای مختلف جا خوش کرده اند/ مسئول ستاد رییس جمهور سابق قیم دولت در منطقه شده است
    11 شهریور 1395 - 14:22
    شناسه : 13885
    1

    آقای مسئول که از مسئولین ستاد رییس جمهور سابق در شهرستان بوده در حال حاضرقیم دولت در منطقه شده و زحمتکشان این عرصه را با نثار القابی می راند تا عزلت پیشگی نصیب افراد پرتلاش حامیان دولت قرار گیرد. به گزارش «بامردم»، دکتر منصور یوسفی کاندیدای لیست امید در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی […]

    پ
    پ

    دکتر منصور یوسفی

    آقای مسئول که از مسئولین ستاد رییس جمهور سابق در شهرستان بوده در حال حاضرقیم دولت در منطقه شده و زحمتکشان این عرصه را با نثار القابی می راند تا عزلت پیشگی نصیب افراد پرتلاش حامیان دولت قرار گیرد.

    به گزارش «بامردم»، دکتر منصور یوسفی کاندیدای لیست امید در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های تالش ،ماسال و رضوانشهر در یادداشتی نوشت :
    حدیثی از امام حسن عسکری(ع) هست که میفرمایند برای ادب تو همین بس که آنچه راکه از دیگران نمی پسندی از آن دوری کنی. نکاتی را که بنده پس از انتخابات اسفندماه گفتم بعضا خلط مبحث کرده و به خیال اینکه چون نفر اول این انتخابات نشدم از روی عواطف و احساسات این مطالب را بیان می کنم در حالیکه هشداری بود برای مسولین ذی ربط و دولتمردان عزیز و زحمتکش ما تا جدیت لازم را برای ورود به انتخابات اردیبهشت ماه ۹۶ در تمامی ابعاد داشته باشند. اگر به همین منوال در ارتباط با بقای بعضی از مدیران پیش برویم ، بلایی که در تالش بسر من آمد متاسفانه بسر دکتر روحانی هم در این منطقه خواهد آمد.این آقایون منتظر پهن کردن فرش قرمز زیر پای رییس جمهپر سابق هستند! فردی که نه به گفتمانی معتقد است و نه قابلیت هضم شدن در گروه را دارد و به تصمیمات حزبی و گروهی وقعی قایل نیست ، چرا مدعی تفکر حزبی است و در ردیف اول جلسات و همایش ها می نشیند! از مسئولین امر می خواهم تعارف و رودربایسی  را کنار بگذارند  تا سی اردیبهشت افسوس از دست دادن فرصت های موجود برای خدمت به این مردم فهیم و آگاه و نجیب را نخورند.

    افراد هوادار دولت قبل همچنان در مسئولیتهای مختلف جا خوش کرده اند در حالیکه در جمع حامیان دولت تدبیر وامید ، افراد متخصص متعهد شجاع و کارآمدی وجود دارند که بدرستی میتوانن دولت را برای رسیدن به اهداف و مقاصد مقدس شان که همانا برپایی عدالت اجتماعی و نهادینه کردن شاخص های توسعه یافتگی است، همراهی کنند ولی مجالی برای این جوانان فراهم نشده که امیدوارم در ماههای کوتاه باقی مانده این اتفاق میمون و مبارک با تجدید نظر لازم بیفتد.
    آقای مسئول که از مسئولین ستاد رییس جمهور سابق در شهرستان بوده در حال حاضرقیم دولت در منطقه شده و زحمتکشان این عرصه را با نثار القابی می راند تا عزلت پیشگی نصیب افراد پرتلاش حامیان دولت قرار گیرد.این جوانان سهم خواه نیستند ولی خواهان استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود در منطقه بزای نیل به اهداف هستند.

    . بقول سعدی شیراز: من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم – تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال/گیل خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.