چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زنگ آتش‌نشانی و ایمنی در لاهیجان نواخته شد
    07 مهر 1397 - 12:32
    شناسه : 138928
    1

    هم‌زمان با هفتم مهر روز آتش‌نشانی، زنگ آتش‌نشانی و ایمنی در دبستان تربیت لاهیجان نواخته شد.

    پ
    پ

    آتش‌نشانی و ایمنی در لاهیجان نواخته شد - زنگ آتش‌نشانی و ایمنی در لاهیجان نواخته شد - آتش نشان

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان، با حضور مسعود کاظمی شهردار، فرداد جنابی رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر، محمد رحمتی رئیس اداره آموزش‌وپرورش و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان آتش‌نشانی و آتش‌نشانان شهرداری لاهیجان زنگ آتش‌نشانی و ایمنی در دبستان تربیت لاهیجان نواخته شد.

    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این مراسم ضمن اظهار خوشحالی به جهت حضور در جمع آینده‌سازان کشورمان گفت: هفتم مهرماه روزی است که برای تقدیر از رشادت‌های آتش‌نشانان به‌عنوان روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی نام‌گذاری شده است.

    وی بابیان اینکه آتش‌نشانان، سربازان بی‌ادعایی هستند که جان در طبق اخلاص نهاده و در سخت‌ترین شرایط برای نجات هم نوعان تلاش می‌کنند، اضافه کرد: روز آتش‌نشان روز تجلیل و پاسداشت جایگاه مردانی است از جنس ایثار، شهامت و شهادت، فرشته‌های نجات که آتش عشق خدمت به مردم در وجودشان زبانه می‌کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را خاموش کنند.

    وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان و همکاران پیشکسوت و درگذشته افزود: آتش‌نشانی شغل نیست، بلکه عشق است و تشکر و سپاس از انسان‌هایی که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می‌اندازند تا صحت و سلامت را برای هم‌وطنان خود به ارمغان آورند، کاری بس سخت است.

    جواد نجار تمیزکار سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان گفت: آتش‌نشانی یکی از شغل‌های سخت و حساس می‌باشد که همکاران این مجموعه با عشق و تلاش همواره درراه خدمت به مردم هستند.

    وی اضافه کرد: آموزش رده‌های سنی پایه و دبستان یکی از بهترین راهها برای فرهنگ‌سازی مواجهه با حوادث می‌باشد.

    نواختن زنگ آتش‌نشانی و ایمنی توسط شهردار لاهیجان و رئیس اداره آموزش‌وپرورش و اجرای گروه سرود دبستان تربیت و بازدید از نمایشگاه وسایل آتش‌نشانی از دیگر برنامه‌های روز آتش‌نشانی در لاهیجان بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.