×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

 395904_orig

نشست اعضای شورای سیاسگذاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، فرمانده نیروی انتظامی، مشاور نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، اعضای دبیرخانه جشنواره، جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولین شهرداری برگزار شد.

تمیزکار: جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان تنها جشنواره کشوری است که با این عظمت و شکوه با مبلغ اندک برگزار می شود

به گزارش «بامردم»، جواد نجار تمیزکار نایب رئیس شورای شهر لاهیجان در این نشت گفت: مجموعه تیم جشنواره اعم از فرمانداری، شهرداری، شورای شهر،‌ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، نیروی انتظامی و … تا به امروز همکاری و تعامل بسیار خوبی داشتند و بحمد اله کارها به خوبی پیش رفته است،‌ باید سعی کنیم ضعف‌ها جبران شود و به تقویت جشنواره نسبت به سال گذشته بپردازیم.

نایب رئیس شورای شهر لاهیجان افزود: جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان سال گذشته با مبلغ ١٢٠ میلیون تومان برگزار شد که نیمی از آن از سوی شهرداری و نیم دیگر آن از سوی مرکز هنرهای نمایشی تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تامین شد.

وی ادامه داد: جشنواره تئاتر شهروند لاهیجان تنها جشنواره کشوری است که با این عظمت و شکوه و با ابعاد کشوری، با مبلغ اندک برگزار می شود .هنرمندان و دوستان دست اندکار اجرایی با جان و دل برای این جشنواره تلاش می کنند .جا دارد متذکر شوم که اعضای دبیرخانه بابت همکاری چند دوره،ریالی دریافت نکرده اند .

تمیزکار  عنوان کرد: برآنیم تا همزمان با اختتامیه جشنواره هفتم، فراخوان جشنواره هشتم را نیز اعلام کنیم .

نادری: تمام سعی و تلاش ما بر آن است جشنواره ای برگزار کنیم که در شان مردم فهیم و با فرهنگ لاهیجان باشد

در ادامه نگار نادری دبیر اجرایی جشنواره گفت : تمام سعی و تلاش ما بر آن است که جشنواره ای برگزار کنیم که در شان مردم فهیم و با فرهنگ لاهیجان باشدو خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولین هستیم .جشنواره تئاتر خیابانی شهروند نه اختصاص به شهرداری دارد نه به فرهنگ و ارشاد ، این جشنواره متعلق به شهروندان لاهیجان است.

قاسمی: مخالف شادی مردم نیستیم/ نیروی انتظامی تمام توان خود را جهت ایجاد امنیت در زمان برپایی جشنواره بکار خواهد گرفت

سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در ادامه گفت:‌ ما به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیستیم، مردم براساس معیارهایی که قانون مشخص کرده، می توانند شاد باشند.

وی افزود: مجموعه نیروی انتظامی نیز با تمام توان خود همکاری لازم را جهت ایجاد امنیت در زمان برپایی جشنواره بکار خواهد گرفت.

قربانی: این جشنواره هم تاثیر می گذار و هم تاثیر می پذیرد/برای لاهیجان می تواند بازتاب بسیار خوبی داشته باشد

محمدرضا قربانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان لاهیجان طی سخنانی افزود:‌ از محاسن این جشنواره این است که هم تاثیر می گذار و هم تاثیر می پذیرد و برای شهری مثل لاهیجان این جشنواره می تواند بازتاب بسیار خوبی داشته باشد.

وی افزود: شورای تامین فرمانداری نیز با کمال میل همکاری خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره اعلام می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.