چهارشنبه, ۲۲ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 10 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بیش از ۵۷ هزار تن کالا از راه آهن آستارا صادر شد
    09 مهر 1397 - 11:15
    شناسه : 139109
    0

    مدیرکل گمرک آستارا گفت: ۵۷ هزار و ۸۲ تن کالا در قالب ۸۹۳ واگن قطار در نیمه نخست سال جاری از راه آهن این شهرستان به خارج از کشور صادر شد.

    پ
    پ

    مرز آستارا قطار آستارا راه آهن آستارا گمرک آستارا - بیش از 57 هزار تن کالا از راه آهن آستارا صادر شد - آستارا

    رسول امیدی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۶۴ هزار و ۸۳۸ تن کالا در قالب یک هزار و ۸۲ واگن به بارانداز راه آهن آستارا وارد و ۵۷ هزار و ۸۲ تن کالا با ۸۹۳ واگن از آن خارج شده است.

    وی بیان کرد: لوازم خانگی، سرامیک، سیمان، میوه ، سنگ و کلینکر از کالاهای صادره به کشورهای روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان بوده و از آن کشورها، تخته ام دی اف و غلات وارد شده است.

    امیدی ادامه داد: گمرک بارانداز از اوایل تیرماه امسال فعال و در این مدت، ۹ هزار و چهار تن کالا با ۱۱۵ واگن حمل و نقل شده و با استقرار سازمان های خدمات رسان حوزه تجارت، صادرات، واردات و حمل و نقل در بارانداز، راه آهن آستارا – آستارا رونق بیشتر خواهد گرفت.

    راه آهن آستارا-آستارا بین ایران و جمهوری آذربایجان در فروردین ماه امسال افتتاح شد و اداره کل گمرک آستارا در واردات و صادرات کالا، ورود و خروج موقت، تعاونی مرزنشینان، حمل و نقل داخلی و خارجی، صدور موافقت نامه تجارت بین المللی و برگ خروج خودرو، امور مسافری، مرجوعی، امانت های پستی و قضایی فعالیت می کند.

    شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان و نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.