×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

زندان - سخن عجیب یک اعدامی به خانواده مقتول پیش از اجرای حکم - زندان

به گزارش رکنا، کلیو فاستر، زندانی ۴۸ ساله‌ای بود که ۱۰ سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۲ به جرم همدستی با شلدون وارد، هم‌اتاقی خود، زنی از اهالی تگزاس را به قتل رساندند و جسدش را در جنگل دفن کردند. اگرچه وارد پیش از آنکه در زندان بمیرد، یادداشتی را از خود بر جای گذاشت که در آن نوشته شده بود وی به تنهایی مرتکب این جنایت شده و فاستر در این میان بی‌گناه است.

فاستر که از همان ابتدا ادعای بی‌گناهی داشت، هنگام مرگ دیگر به این موضوع اشاره‌ای نکرد. در عوض پیش از تزریق آمپول کشنده، هنگام بر زبان آوردن آخرین کلمات، عشق و محبت خود را نسبت به خداوند و خانواده‌اش ابراز کرد و سپس به خوابی عمیق و طولانی فرو رفت. علاوه بر این، وی رو به اقوام و آشنایان قربانی کرد و گفت: «نمی‌دانم امشب پس از مرگ من چه احساسی خواهید داشت. اما دعا می‌کنم که یکدیگر را در بهشت خداوند ملاقات کنیم.» سال پیش قرار شده بود که فاستر به ۴ بار اعدام  محکوم شود.

فاستر امیدوار بود دیوانعالی در صدور چنین حکمی مداخله کند و فرصت دیگری را در اختیار وی قرار دهد. در عوض تنها ساعاتی پیش از مرگ وی، تصمیم نهایی به تصویب رسید و فاستر در ساعت ۱۸:۴۵ سه‌شنبه گذشته از طریق تزریق آمپول کشنده اعدام شد.

فاستر نهمین فرد محکومی است که در سال ۲۰۱۲، بعد از مدت‌های مدید که در انتظار اجرای حکم و یا امیدوار به اثبات بی‌گناهی خود بود، سرانجام به دستور مقامات تگزاس در آستانه پاییز اعدام شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.