شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آماده مقابله با حوادث احتمالی و آبگیری معابر شهری هستیم/ لاهیجانی ها با ستاد بحران شهرداری همکاری کنند
    12 مهر 1397 - 10:17
    شناسه : 139405
    0

    شهردار لاهیجان گفت: با توجه به اعلام گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود دومین جبهه هوای باران زا به استان گیلان، کلیه عوامل اجرایی و عضو ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان به همراه امکانات آماده مقابله با حوادث احتمالی و آبگیری معابر شهری هستند.

    پ
    پ

    کاظمی - آماده مقابله با حوادث احتمالی و آبگیری معابر شهری هستیم/ لاهیجانی ها با ستاد بحران شهرداری همکاری کنند - با مردم

    دومین جلسه ستاد پیشگیری از بحران شهرداری لاهیجان برگزار شد.

    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این جلسه گفت: با توجه به اعلام گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر ورود دومین جبهه هوای باران زا به استان گیلان، کلیه عوامل اجرایی و عضو ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان به همراه امکانات آماده مقابله با حوادث احتمالی و آبگیری معابر شهری هستند.
    وی افزود: از همشهریان عزیز هم درخواست میکنم با ستاد بحران شهرداری همکاری کرده و از پارک نمودن خودروها در کنار مسیر رودخانه ها و درختان خودداری کرده و در صورت هرگونه حوادث احتمالی با ستاد بحران شهرداری با شماره تلفن ۴۲۳۳۴۰۰۹ و یا تلفن ۱۳۷ تماس حاصل نمایند.
    شهردار لاهیجان اضافه کرد: تیم مدیریت شهری لاهیجان برای آرامش بخشی به شهروندان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم می باشد.
    در این جلسه شرح وظایف هرکدام از مدیران و اعضای ستاد برای مقابله با حوادث احتمالی مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.