شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت خدمات خوبی به مردم ارائه می کند
    12 شهریور 1395 - 17:18
    شناسه : 13955
    0

    امام جمعه موقت شهرستان لاهیجان گفت: دولت در زمینه خدمات عمومی، اجرای طرح های عمرانی نظیر گاز و برق رسانی، سوخت و تامین امنیت کشور عملکرد خوبی دارد و جای قدردانی است. به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام هادی شکری در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان افزود: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی، […]

    پ
    پ

    امام جمعه موقت شهرستان لاهیجان گفت: دولت در زمینه خدمات عمومی، اجرای طرح های عمرانی نظیر گاز و برق رسانی، سوخت و تامین امنیت کشور عملکرد خوبی دارد و جای قدردانی است.

    به گزارش «بامردم»، حجت الاسلام هادی شکری در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان افزود: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی، از عبادت هم بالاتر است و مردم از طریق اقدامات مسئولان، خدمات دولت را مشاهده می کنند.
    وی با اشاره به اینکه دولت در شهرستان ها نمایندگان و مدیران خوبی دارد، خاطرنشان کرد: در عین حال، دوست داشتن دولتمردان نباید مانع از طرح انتقادات سالم و سازنده باشد، و توجه داشته باشیم که توهین با انتقاد فرق دارد و با انتقاد کردن، کارها اصلاح می شوند.
    حجت الاسلام شکری گفت: نظام جمهوری اسلامی بر محور ارزش های الهی قرار دارد و روحانیت و مردم نسبت به امور دینی و مردمی حساسیت دارند و مسئولان باید به اینگونه موارد توجه داشته باشند.
    وی بر ضرورت توجه بیش از پیش به ارزش های اسلامی بویژه در اداره ها و نهادها تاکید و اضافه کرد: حجاب نماد دین مبین اسلام است و دشمنان با تشکیل اتاق فکر و انجام برنامه ریزی های مختلف، سعی دارند با ترویج بدحجابی، این نماد اسلامی را کم رنگ و تضعیف کنند.
    حجت الاسلام شکری یادآور شد: دولتمردان و برنامه ریزان باید پذیرای انتقادات سازنده باشند و با کارهای فرهنگی، افکار نو و خلاق جوانان ایران اسلامی، به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان برخیزند./ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.