×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

شهرداری رشت - مشاورین شهرداری رشت غزل خداحافظی را بخوانند - شهرداری رشت

رشت پرس نوشت: شنیده ها حاکی از آن است که به زودی ۷۰ نفر از مشاورین شهرداری رشت برکنار خواهند شد.

پس از حضور مسعود نصرتی شهردار سابق رشت در جایگاه تصدی شهرداری اقدام قابل توجهی در زمانی کوتاه به وقوع پیوست که موجب تعجب همگان شد.

در آن برهه زمانی هر روز شاهد مطرح شدن یک یا چند اسامی به عنوان مشاورین شهردار رشت بودیم و بالاخره کار به جایی رسید که برخی از اعضای شورا نسبت به این اقدام تامل برانگیز موضع گرفته و معتقد بودند مشاورین شهردار رشت تحمیلی هستند.

پس از استعفای مسعود نصرتی و شروع فعالیت علی بهارمست به عنوان سرپرست شهرداری رشت حکم های صادره پیرامون مشاورین همچنان پا برجا بوده و مشاورینی که معلوم نبود دقیقا در چه بخشی مشغول دادن مشاوره هستند و در طول ماه فقط یک بار و آن هم برای گرفتن چک حق المشاوره به شهرداری مراجعه می کردند از مزایای مادی و معنوی این عنوان دهن پر کن بهره مند شدند.

شنیده ها حاکی از آن است که با ورود سازمان بازرسی گیلان به این موضوع به زودی مشاورین شهردار سابق رشت باید غزل خداحافظی را بخوانند.

اما موضوعی که در این میان سوال برانگیز بوده دست های به ظاهر پنهانی است که این فوج مشاورین را به بدنه شهرداری رشت تحمیل کرده تا ماهیانه مبالغ هنگفتی بابت حق المشاوره از شهرداری به گِل نشسته رشت دریافت کنند.

این در حالی است که برخی از این افراد با حمایت همان دست های پشت پرده شورایی توانستند با جمع آوری مدارک سفارشی بر علیه شهرداری رشت اقامه دعوی کرده و با حکم اداره کار به عنوان نیروهای قرار دادی شهرداری رشت مشغول به کار شده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.