جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مردم تا پایان امسال طعم شیرین خدمات دولت را احساس خواهند کرد
    12 شهریور 1395 - 22:02
    شناسه : 13975
    1

    معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت که تا پایان سال جاری تحولات قابل‌توجهی در کشور رخ خواهد داد و مردم طعم شیرین خدمات دولت را لمس و احساس خواهند کرد. محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در آئین ستاد گرامیداشت هفته دولت در چالوس، پرداخت بدهی به گندمکاران، بازنشستگان، پیمانکاران و اجرای کامل […]

    پ
    پ

    معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت که تا پایان سال جاری تحولات قابل‌توجهی در کشور رخ خواهد داد و مردم طعم شیرین خدمات دولت را لمس و احساس خواهند کرد.

    محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در آئین ستاد گرامیداشت هفته دولت در چالوس، پرداخت بدهی به گندمکاران، بازنشستگان، پیمانکاران و اجرای کامل طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در حوزه راه را از مهم‌ترین اقداماتی دانست که تا پایان سال مردم شاهد آن خواهند بود.

    وی گفت : همچنین حدود ۶۶ طرح توسط سرمایه‌گذاران خارجی می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال و بهبود فضای کسب‌وکار تا پایان امسال در کشور باشد.

    سخنگوی دولت به اختصاص تسهیلات برای ساخت حدود هفت هزار و ۵۰۰ واحد نیمه‌کاره رهاشده تا پایان سال جاری اشاره کرد و گفت که علاوه برآن تلاش خواهیم کرد زمینه فرصت شغلی برای دستکم ۱۵۰ هزار نفر نیز در کشور فراهم کنیم

    نوبخت در خصوص طرح‌های عمرانی نیز افزود : برای اجرای کامل طرح‌های عمرانی در حوزه راه استان‌های گیلان و مازندران اعتبارات خوبی در نظر گرفته‌شده است و همچنین رئیس‌جمهوری نیز دستورات لازم برای تکمیل کنارگذرهای مازندران داده است .

    سخنگوی دولت تدبیر و امید گفت : این دولت توانست زنجیرهای تحریم را که به اتهام ناروا در قالب ۶ قطعنامه به‌پای ملت بسته بودند پاره کند و آژانس هسته‌ای را به این باور برساند که فعالیت ایران در تولید انرژی هسته‌ای بود و هیچ‌گونه فعالیت نظامی نداشته است.

    معاون رئیس‌جمهوری در خصوص ایجاد منطقه ویژه آزاد در استان مازندران نیز گفت: مسئولان استانی و نمایندگان مردم مازندران در مجلس گزارشی در این حوزه تهیه کنند و به‌یقین مجلس شورای اسلامی و دولت در صورت مساعد بودن شرایط در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

    آئین گرامیداشت هفته دولت پنجشنبه‌شب با حضور استاندار و مسئولان و جمع کثیری از مردم در سینمای جهان نمای چالوس برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.