سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان در آبان‌ماه / برپایی نمایشگاه کتاب به مطالبه مردم تبدیل شده است
    20 مهر 1397 - 18:09
    شناسه : 140189
    0

    معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد گیلان بیان کرد: تاریخ برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان، اواخر آبان‌ماه تعیین شده که در صورت تکمیل اعتبار اجرایی می‌شود.

    پ
    پ

    حسین ابراهیمیان - برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان در آبان‌ماه / برپایی نمایشگاه کتاب به مطالبه مردم تبدیل شده است -

    حسین ابراهیمیان بیان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب به مطالبه مردم تبدیل شده و تلاش این اداره‌کل بر آن است تا این مقوله فرهنگی پایدار باشد.

    وی ادامه داد: ٢٦ آبان تا یکم آذرماه، تاریخ برگزاری چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان تعیین شده و هماهنگی و دریافت مجوزها در حال انجام است؛ تنها تأمین بخشی از اعتبار باقیمانده که با رایزنی در حال نهایی شدن است.

    ابراهیمیان تأکید کرد : تلاش می‌شود برپایی این نمایشگاه با توجه به وجهه فرهنگی گیلان در کشور، حتی در سخت‌ترین شرایط پایدار باشد.

    معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایشگاه کتاب گیلان بزرگ‌ترین اتفاق فرهنگی استان است و می‌کوشیم در این راستا از زبده‌ترین ناشران کشور بهره گرفته شود.

    سال گذشته، سیزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در ٢٠٠ غرفه و با حضور ٤٠٠ ناشر استانی و کشوری، با ٣٠ درصد تخفیف از ١٦ تا ٢١ آذرماه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت – تهران برگزار شده بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.