پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مخالف جدی «قالیباف» هستم/ حالا شهرداری ها شورای شهر را انتخاب می کنند
    13 شهریور 1395 - 15:59
    شناسه : 14041
    0

    نماینده مردم رشت گفت: قبلا شوراهای شهر شهردار انتخاب می کردند اما حالا شهرداری ها شورای شهر را انتخاب می کنند که این جای تاسف دارد. به گزارش «بامردم»، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در خصوص تحقیق و تفحص از شهرداری گفت: من هنوز اعتقاد ندارم در شورای شهر چنین اتفاقی رخ داده باشد. من […]

    پ
    پ

    جعفر زاده - جعفرزاده (2)

    نماینده مردم رشت گفت: قبلا شوراهای شهر شهردار انتخاب می کردند اما حالا شهرداری ها شورای شهر را انتخاب می کنند که این جای تاسف دارد.

    به گزارش «بامردم»، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در خصوص تحقیق و تفحص از شهرداری گفت: من هنوز اعتقاد ندارم در شورای شهر چنین اتفاقی رخ داده باشد. من نمی گویم مشکلی پیش نمی آید، اما به هر صورت دستگاهی که در سال میلیاردها تومان هزینه می کند حتما در جایی دچار اشکال است، احساس می کنم طرح این موضوع در شرایط کنونی بیشتر رنگ و بوی سیاسی به خودش گرفته است.
    وی تاکید کرد: اگر مخالفت های سیاسی نبود  کسی دنبال  این جریان  نمی رفت، تصور بر این است که چون قالیباف می خواهد کاندید ریاست جمهوری شود چنین مباحثی مطرح شده است.
    جعفر زاده با بیان اینکه من یکی از مخالفان جدی قالیباف هستم،اظهار داشت: هنگامی که در دوره قبل قالیباف چندین بار جلسه گذاشت من تنها کسی بودم که وارد این جلسات  نشدم و زمانی که پیغام فرستاد چرا شرکت نمی کنم،  پاسخ دادم یک درصد هم احتمال نمی دهم برای شما کار کنم پس  نشستن با شما را خلاف اخلاق می دانم و معتقدم باید با این تفکر پیش رفت.
    وی در پاسخ به این سوال که شاید قالیباف تصمیم دارد برای ریاست جمهوری کاندید شود برای جلب رضایت این پول ها را تزریق می کند گفت: آنچه امروز مطرح است این است که قبلا شوراهای شهر شهردار انتخاب می کردند اما حالا شهرداری ها شورای شهر را انتخاب می کنند که این جای تاسف دارد.
    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.