×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۸ ۱۰ ۱۹ ۱۲ ۱۶ ۱۳ - با توجه به زیرساخت‌های انزلی می‌توانیم تورهای آسیایی و جهانی با سطح بالاتری برگزار کنیم - امیرحسین منظمی

امیرحسین منظمی با بیان اینکه دو تور بسیار خوب را در ایران برگزار کردیم،گفت: امروز سومین تورجهانی تک ستاره در منطقه آزاد انزلی برگزار شد که ناظر فدراسیون جهانی از برگزاری تورهای ایران رضایت داشت.

وی تصریح کرد: باید رفته رفته به سمت تورهای دو ستاره و سه تاره حرکت کنیم ،تیم های ایران در تورهای تک ستاره به خوبی درخشیدند، استفاده از بازیکنان کم رنکینیگ نوجوانان و جوانان در تورهای جهانی در دستورکار ما قرار داشت که توانستیم تیم های پایه کشورمان را در این تورها شرکت دهیم و دستاوردهای خوبی برای والیبال ساحلی کشورمان داشت.

دبیر فدراسیون والیبال با اعلام اینکه در بندرترکمن و بابلسر تورجهانی تک ستاره با شایستگی برگزار شد، ادامه داد: درمنطقه آزاد انزلی با توجه به زیر ساخت های که وجود داشت بسیار خوب برگزار شد،با توجه به زیرساخت های منطقه انزلی می توانیم تورهای آسیایی و جهانی با سطح بالاتری برگزارکنیم.

امیرحسین منظمی ضمن حمایت از برگزاری توهای تک ستاره کاسپین سریز،بیان کرد:از برگزاری تورهای کاسپین سریز حمایت می کنیم، اگر مشکلات و ضعف هایی وجود داشت سال آینده اصلاح خواهیم کرد تا شاهد میزبانی بهتری باشیم.

وی در پایان از عوامل اجرایی تورهای کاسپین سریز تشکر کرد و افزود:ازعواملی که به فدراسیون والیبال در جهت توسعه و اعتلای والیبال ساحلی کمک کردند تشکرمیکنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.