جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نخستین کارگاه مشاوره پیش از ازدواج در لاهیجان برگزار شد
    27 مهر 1397 - 18:30
    شناسه : 140713
    0

    مسئول امور فرهنگی اداره ورزش و جوانان لاهیجان گفت: نخستین کارگاه آموزشی مشاوره پیش از ازدواج برای جوانان لاهیجانی در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

    پ
    پ

    کارگروه آموزشی مشاوه پیش از ازدواج لاهیجان - نخستین کارگاه مشاوره پیش از ازدواج در لاهیجان برگزار شد - با مردم

    فروزان ربانی روز پنجشنبه در آغاز نخستین کارگاه دوره های آموزشی پیش از ازدواج جوانان لاهیجان افزود: این کارگاه آموزشی به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی در سالن اجتماعات اداره ورزش این شهرستان برای اولین بار با مشارکت 18نفر از مردان و زنان مجرد و در شرف ازدواج برگزار شده که در این کارگاه ها شیوه ها و مهارت های ازدواج به شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

    وی خاطرنشان کرد: این کارگاه در راستای اجرای آموزش های فرهنگی و اطلاع رسانی به جوانان دایر می شود که با استقبال خوب جوانان روبه رو شده و قرار است هر ماه سه بار این دوره ها در شهرستان برگزار شود.

    وی اظهار داشت: تشکیل این آموزش ها در سه بخش پیش ، حین و بعد از ازدواج ادامه می یابند و تا پایان سال 15 کارگاه آموزشی، آموزش پسران و دختران را انجام می دهند.

    ربانی تاکید کرد: در این کلاس ها مسایل اخلاقی ، هنر عشق ورزیدن ، دوست داشتن ، آشنایی با اصول اولیه زندگی و احترام به باورها و اعتقادات هم توسط کارشناس ارشد روانشناسی و مدرس بخش فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان آموزش داده می شود.

    ربانی یادآور شد: این کلاس ها برای شرکت عموم جوانان آزاد و رایگان است و دومین کارگاه آموزشی پیش از ازدواج شهرستان لاهیجان دهم آبان ماه برگزار خواهدشد.

    عدم ازدواج جوانان در سنین ازدواج یکی از معضلات کنونی جامعه است و این عدم تمایل جوانان به ازدواج افزایش سن ازدواج را کشور در پی داشته و به همین دلیل تلاش های گسترده ای از سوی سازمان و ارگان های ذیربط برای تشویق جوانان به ازدواج در حال انجام است.

    شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.