×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

مدیرکل فرودگاه گیلان به ضرورت احداث یک باب مسجد که از نمادهای اسلامی می باشد در این فرودگاه تاکید کرد و خواستار توجه مسئولین استانی به این امر مهم فرهنگی در تنها فرودگاه گیلان شد.

به گزارش «بامردم»، جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل فرودگاه گیلان با حضور امام جماعت فرودگاه سردار جنگل رشت، معاونین مدیرکل، سرپرست حراست، فرمانده بسیج و مسئول روابط عمومی این اداره کل برگزار شد.

مهندس غلامرضا کریم آقایی در این جلسه به حضور بموقع کارکنان در نماز جماعت، پیگیری احداث یک باب مسجد و نظافت نمازخانه های ترمینال های پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه سردار جنگل رشت تاکید کرد.

مدیرکل فرودگاه گیلان فرودگاه را که محل تردد مسافران داخلی و خارجی می باشد بسیار مهم دانست و افزود:در هر مبادی ورودی، نمادهای دینی به چشم می خورد؛ لذا لازم است نماد دینی کشورمان که مسجد می باشد در فرودگاه سردار جنگل رشت احداث شود.

وی با اشاره به افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه رشت در آینده خاطرنشان کرد:حضور گردشگران خارجی در گیلان از طریق فرودگاه سردار جنگل رشت فرصت مناسبی است که نمادهای اسلامی از جمله مسجد در این فرودگاه شناسانده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.