×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر

ساختمان شورای شهر رشت - تمامی مصوبات جلسه شصتم شورای شهر رشت ابطال شد/ بهارمست سرپرست شهرداری نشده است! - با مردم

خبرراست نوشت: با توجه به اینکه مصوبات شورا میبایست توسط اعضا امضا گردد اکنون با شرایط بوجود آمده سرنوشت این مصوبات چه خواهد بود؟و آیا با توجه به عدم امضا ، این مصوبات دارای رسمیت خواهند بود؟

فرهام زاهد:قطعا دوباره باید مصوبات مطرح گردد و جلسه امروز با خروج اعضا و نا تمام ماندنش رسمی نخواهد بود و همچنین تمام مصوباتی که در صحن شورا مورد رای گیری قرارگرفته دوباره باید مورد بررسی قرار گیرد و بنده صورتجلسه را امضا نخواهم کرد و مصوبه ای که امضا نشود برای تایید به فرمانداری نخواهد رفت.

احمد رمضانپور:قانون در این رابطه سکوت کرده است ولی اگر قرار بر این است که این مصوبات به امضای اعضای حاضر نرسد قطعا ضمانت اجرایی و قانونی نخواهد داشت چون همه مصوبات بایستی پس از تایید فرمانداری اجرا بشود و فرمانداری اگر تایید نمود اجرا میشود ولی اگر ایراد گرفت برای اصلاح به شورا بازگردانده میشود و اگر شورا به نظر خودش باقی ماند در هیئت حل اختلاف بررسی میگردد اما چون جلسه امروز به اتمام نرسید و عملا آقای رییس شورا آبستراکسیون را تایید نمود و چون این صورتجلسه امضا نشده به فرمانداری هم نخواهد رفت و قانونی نیست.

محمد حسن علیپور:خیر بدلیل اینکه جلسه نیمه تمام ماند اجرای مصوبات آن نیز قانونی نیست و بنده امضا را تایید نمیکنم و آقای بهارمست نیز از فردا سرپرست شهرداری نیستند.

اسماعیل حاجی پور:با خروج برخی اعضا جلسه آبستراکسیون شده و هیچ مصوبه ای مورد تایید نیست زیرا به امضا اعضا نرسیده است و ارزش قانونی ندارد.

حامد عبدالهی: خیر متاسفانه برخی دوستان ما در شورا شعار شفاف سازی میدهند اما در عمل ما چیزی غیر از این را مشاهده میکنیم در خصوص مصوبات جلسه امروز ، بدلیل خروج برخی اعضا جلسه از رسمیت افتاد و مصوبات آن از جمله سرپرستی آقای بهارمست رسمیت نخواهد داشت و سرپرستی ایشان وجاهت قانونی ندارد زیرا صورتجلسه توسط اعضا امضا نگردیده و مدت سه ماهه سرپرستی ایشان تمام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.