پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش بودجه برای جشنواره نداشتیم/از طرف مدیریت شهری لاهیجان 60 میلیون هزینه شده
    14 شهریور 1395 - 14:26
    شناسه : 14104
    0

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به اینکه امسال افزایش بودجه برای جشنواره نداشتیم، یادآور شد: از طرف مدیریت شهری لاهیجان 60 میلیون تومان برای برگزاری جشنواره هزینه شده است. به گزارش «بامردم»، جواد نجارتمیزکار با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند در این شهر اظهار کرد: هفتمین جشنواره تئاتر […]

    پ
    پ

    جواد نجار تمیزکار

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به اینکه امسال افزایش بودجه برای جشنواره نداشتیم، یادآور شد: از طرف مدیریت شهری لاهیجان 60 میلیون تومان برای برگزاری جشنواره هزینه شده است.

    به گزارش «بامردم»، جواد نجارتمیزکار با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند در این شهر اظهار کرد: هفتمین جشنواره تئاتر شهروند از روز گذشته با تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و اجرای نخستین نمایش در لاهیجان آغاز شد.

    وی با بیان اینکه در دو نوبت صبح و عصر بیش از 40 تا 50 نمایش در هفت نقطه از شهر لاهیجان اجرا می‌شود، تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی شهروند دوشنبه هفته جاری پس از اقامه نماز مغرب و عشا در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

    دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از حضور 12 استان کشور در این شهر خبر داد و گفت: هنرمندانی از تهران، کردستان، همدان، یزد، مازندران، اصفهان، فارس، ایلام، مرکزی، گیلان و… برای اجرای نمایش تئاتر خیابانی در لاهیجان حضور دارند.

    وی همکاری مسؤولان لاهیجان با برپا کنندگان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: در صورت تداوم جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، نیازمند حمایت بیشتر مسؤولان است.

    نجارتمیزکار اضافه کرد: با تعاملی که در لاهیجان ایجاد شده همه پای کار هستند و امسال بهتر از گذشته تئاتر خیابانی شهروند برگزار شده و امیدواریم بتوانیم اتفاق خوب فرهنگی را در لاهیجان رقم بزنیم.

    وی درباره هزینه برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، خاطرنشان کرد: این نخستین جشنواره ملی است که با کمترین هزینه در حال برگزاری است.

    نایب رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با اشاره به اینکه امسال افزایش بودجه برای جشنواره نداشتیم، یادآور شد: از طرف مدیریت شهری لاهیجان 60 میلیون تومان و توسط مرکز هنرهای نمایشی و اداره ارشاد نیز 60 میلیون تومان در نظر گرفته و در مجموع 120 میلیون تومان برای برگزاری جشنواره هزینه شده است./فارس

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.