یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41479 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش یک میلیون و ۴۰۰ تنی تولید فولاد در گیلان
    14 شهریور 1395 - 15:52
    شناسه : 14112
    0

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز گفت : تولید فولاد در این استان شمالی از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سال ۹۲ به ۵ میلیون تن در سال کنونی می رسد. به گزارش «بامردم»، تولید فولاد در گیلان  امسال به مرز ۵ میلیون تن می رسد. رئیس سازمان صنعت، معدن و […]

    پ
    پ

    علی منتظری (3)

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز گفت : تولید فولاد در این استان شمالی از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سال ۹۲ به ۵ میلیون تن در سال کنونی می رسد.

    به گزارش «بامردم»، تولید فولاد در گیلان  امسال به مرز ۵ میلیون تن می رسد.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان امروز گفت : تولید فولاد در این استان شمالی از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سال ۹۲ به ۵ میلیون تن در سال کنونی می رسد.
    علی منتظری علت افزایش تولید  فولاد در گیلان را افزوده شدن واحدهای تولید این محصول اعلام کرد.
    وی افزود  : ۴ واحد تولید شمش فولاد ، ۳ واحد تولید میله گرد ، ۱ واحد تولید ورق و ۲۰ واحد کوچک تولید پروفیل فولادی در گیلان فعال است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ایجاد فرصت‌های شغلی ، ارزش افزوده و ایجاد صنایع پایین ‌دستی را از مزیت‌های استقرار واحد های صنعتی تولید فولاد در استان اعلام کرد و گفت : در ۳ سال گذشته گیلان جزء ۱۰ استان برتر در بخش سرمایه‌ گذاری صنعتی در کشور است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.