سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت دستاورهای خود را مستند به مردم اعلام می کند
    14 شهریور 1395 - 23:05
    شناسه : 14131
    0

    استاندار گیلان گفت: دولت تدبیر و امید دستاوردهای خود را مستند و با آمار به مردم ارائه می کند. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری رودبار که بمنطور معارفه فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد، افزود: خرسندم که علیرغم تمامی کاستی ها در بخش منابع مالی و تامین اعتبارات که […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان گفت: دولت تدبیر و امید دستاوردهای خود را مستند و با آمار به مردم ارائه می کند.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری رودبار که بمنطور معارفه فرماندار جدید این شهرستان برگزار شد، افزود: خرسندم که علیرغم تمامی کاستی ها در بخش منابع مالی و تامین اعتبارات که گریبان گیر کشور بود، مردم عزیز این شهرستان با چنین استقبال گرمی به خادمین خود اظهار لطف و محبت دارند.
    وی با یادآوری حضور خود در مراسم معارفه فرماندار رودبار در سه سال گذشته اظهار داشت: در آن ایام عقب ماندگی شهرستان از محور توسعه و فاصله گرفتن از شاخص های توسعه ای از میانگین کشوری موجب آشفتگی ام شد.
    نماینده عالی دولت در گیلان به وجود همدلی ، هماهنگی و وحدت در استان و متاثر از آن در شهرستان رودبار اشاره کرد و افزود : مقامات کشوری در حضور خود به مناسبت هفته دولت در گیلان بر وجود فضای همدلی در استان گواهی دادند.
    وی با بیان اینکه رئیس جمهوری خدمت به مردم را برای خود افتخار می داند، افزود: باید مسئولان از فرصت خدمتگزاری در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
    استاندار گیلان به آهنگ رشد و توسعه در شهرستان رودبار اشاره کرد و گفت: آمارها و توفیقات حاصل شده، بیانگر برنامه ریزی و حضور خوب مسئولان به منظور رشد و توسعه در این شهرستان است .
    نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد: وسعت مناطق کوهستانی ، سخت گذر و عقب ماندگی های بجا مانده از گذشته در شهرستان رودبار تلاش ویژه ای را می طلبد.
    وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید دستاوردهای خود را مستند و با آمار به مردم ارائه می کند، افزود : بر طبق گزارشات مرکز آمار ایران و همچنین مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، توفیقات و توسعه یافتگی خوبی در استان حاصل شده است .
    وی با بیان اینکه امروز خرسندیم گیلان در بخش های مختلف توسعه عمرانی جزو 10 استان کشور به شمار می رود، ادامه داد: این در حالیست که طی سال های گذشته گیلان در این بخش جزو استان های آخر بود.
    نجفی به دستاوردهای خوب استان در بخش اشتغال اشاره کرد و افزود : با تلاش های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید نرخ بیکاری 15.6 درصدی در اواخر سال 91 به 11 درصد تقلیل یافت .
    وی افزود: استان گیلان پس از 14 سال موفق شد به میانگین نرخ بیکاری کشوری دست یافته و از جایگاه پنجمین استان بیکار کشور در سال 92 به بیستمین استان بیکار کشور بهبود یابد البته این به معنای حل کامل مشکلات بخش استغال نیست .
    استاندار گیلان به مشکلات روی داده در برخی از کارخانه های رودبار اشاره و خاطرنشان کرد: در طول هفته، دو نشست با عنوان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جهت رفع مشکلات بخش اشتغال برگزار می شود که این امر، علاوه بر کارگروه های مختلفی است که در این راستا برگزار می شود .
    وی به وجود پرونده قضایی خاص در برخی کارخانجات رودبار اشاره کرد و گفت: در این خصوص نشست هایی با مسئولان قضایی برگزار و مقرر شد موضوع پیگیری شود .
    نجفی از برگزاری چندین نشست به منظور حل مشکلات مقطعی شماری از کارخانه های شهرستان رودبار خبر داد و افزود : به دنبال رفع مشکلات این کارخانه ها هستیم .
    استاندار گیلان تنها راه نجات اقتصاد کشور را اقتصاد مقاومتی دانست و خاطرنشان کرد: دیگر از درآمد سالانه 118 میلیارد دلاری خبری نیست و سال گذشته کشور را با 20 میلیارد دلار اداره کردیم.
    وی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری، یک هزار و 187 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 هزار و 230 میلیارد ریال افتتاح شد، افزود : 750 میلیارد ریال از این پروژه ها، توسط بخش خصوصی اجرا شده است.
    نجفی بر ضرورت رعایت اخلاق و ارزش ها توسط مدیران تاکید کرد و افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشوری زندگی می کنیم که با ارزش های اخلاقی عجین شده است .
    وی ادامه داد: کسانی که همراهی خوبی با دولت ندارند، باید جای خود را به افرادی بدهند که با عشق و علاقه، آماده خدمتگزاری به مردم و همراه دولت هستند.
    در خاتمه این مراسم با قدردانی از زحمات انصاری سرپرست فرمانداری رودبار، سید اسماعیل میرغضنفری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
    پیش از این، سید محمد احمدی عهده دار فرمانداری رودبار بود و او هم اکنون، فرماندار شهرستان لاهیجان است.
    شهرستان رودبار با 104 هزار نفر جمعیت، چهار بخش مرکزی، رحمت آباد و بلوکات، عمارلو و خورگام و 9 دهستان در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
    7294/2007

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.