شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 11 نفر در رودسر غرق شدند/ فرماندار رودسر تعداد منجیان را افزایش دهد
    15 شهریور 1395 - 8:36
    شناسه : 14135
    0

    مدیر روابط‌عمومی هیأت نجات غریق و غواصی گیلان با بیان اینکه آمار مغروقین در رودسر 11 نفر است گفت: مستندات این تعداد غریق در رودسر موجود است. به گزارش «بامردم»، صادق صیاد در واکنش به اظهارات روز گذشته امیر جانبازی فرماندار رودسر مبنی بر اینکه تاکنون در این شهرستان 6 نفر غرق شدند که نسبت […]

    پ
    پ

    مدیر روابط‌عمومی هیأت نجات غریق و غواصی گیلان با بیان اینکه آمار مغروقین در رودسر 11 نفر است گفت: مستندات این تعداد غریق در رودسر موجود است.

    به گزارش «بامردم»، صادق صیاد در واکنش به اظهارات روز گذشته امیر جانبازی فرماندار رودسر مبنی بر اینکه تاکنون در این شهرستان 6 نفر غرق شدند که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، اظهار کرد: آمار مغروقین این شهرستان رودسر 11 نفر بوده و می‌توانیم آنها را به صورت مستندات ارائه دهیم.

    وی افزود: هیأت نجات غریق و غواصی گیلان در هر شهرستان یک نماینده به نام هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان دارد و تمام آمار از شهرستان‌های استان با مستندات کامل و مشخصات فرد مغروق در اختیار هیأت گیلان قرار می‌گیرد.

    مدیر روابط عمومی هیأت نجات غریق و غواصی گیلان با انتقاد به برخی واکنش‌ها از طرف فرماندار رودسر، گفت: سال گذشته آمار مغروقین شهرستانی بالا بود اما کسی اعتراض نکرد و امسال مشخص نیست چرا برخی آمار شهرستان خود را قبول نمی‌کنند.

    صیاد با اشاره به اینکه هر ساله به دلیل مشکلات مالی تعداد منجیان کاهش می‌باید تصریح کرد: مسؤولان شهرستانی بهتر است به جای برخی صحبت‌ها تعداد منجیان غریق خود را افزایش دهند.

    وی وضعیت امکانات منجیان غریق شهرستان رودسر را مناسب ندانست و گفت: امکانات و وسائل مورد نیاز منجیان غریق شهرستان رودسر بسیار کم بوده و هنوز خیلی از آنها مطالبات سال گذشته خود را دریافت نکرده‌اند.

    مدیر روابط عمومی هیأت نجات غریق و غواصی گیلان وظیفه این هیأت استان را تنها آموزش و صدور گواهینامه برای افراد نجات غریق عنوان کرد.

    وی متذکر شد: فرهنگ و تفکر نادرستی وجود دارد از اینکه برخی‌ها در این اندیشه هستند که حقوق و مطالبات منجیان باید توسط هیأت استان واریز شود که این موضوع کاملاً نادرست است.

    صیاد خاطرنشان کرد: اگر ناجی غریق در طرح دریا باشد پرداخت حقوق آنها با صاحب طرح بوده و اگر در خارج از طرح باشد با فرمانداری‌ها قرارداد دارند.

    به گزارش «بامردم»، امیر جانبازی فرماندار رودسر روز گذشته در واکنش به انعکاس افزایش آمار مغروقین در این شهرستان، برخی خبرگزاری‌های رسمی گیلان را متهم به انتشار اخبار کذب در زمینه غرق‌شدگان کرد که واکنش مسؤولان هیأت نجات غریق استان را در بر داشت./فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.