×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دوربین مدار بسته فرمانداری رشت 2 - ماجرای فیلم منتشر شده از دوربین مداربسته فرمانداری و اتهام به یکی از کاندیداهای شهرداری رشت چیست؟! - با مردم

رشت ۲۰ نوشت: چندی پیش بود که کانال تلگرامی یک پایگاه خبری اقدام به انتشار یک فیلم از دوربین مداربسته فرمانداری شهرستان رشت نمود و در توضیح آن نوشت: فیلم مدار بسته سوار کردن یک زن خیابانی! توسط خودرو متعلق به شورای استان‌! این خودرو در حال حاضر در اختیار یکی از گزینه های تصدی شهرداری میباشد.

انتشار این مطلب ذیل فیلم مذکور ذهن ها را به سمت رئیس شورای استان که کاندیدای تصدی بر شهرداری رشت نیز هست می برد، به همین دلیل بررسی صحت و سقم ماجرا اهمیت بسیاری پیدا کرد تا مشخص شود آیا واقعاً چنین اتفاقی رخ داده است؟! در ابتدای امر بررسی فیلم منتشر شده در اولویت بود تا مشخص شود که آیا موضوع مطرح شده صحت داشته است یا خیر؟ در فیلم مذکور مدعی شده یک زن خیابانی سوار خودرو می شود اما نکته عجیب اینجاست که فرد مورد ادعا بدون حتی یک لحظه مکث اقدام به نشستن درون خودرو می کند. نکته جالب دیگر اما استفاده این خانم از مقنعه و پوشش رسمی بوده که طبیعتاً زنان خیابانی از چنین پوششی استفاده نمی کنند!

دوربین مدار بسته فرمانداری رشت 1 - ماجرای فیلم منتشر شده از دوربین مداربسته فرمانداری و اتهام به یکی از کاندیداهای شهرداری رشت چیست؟! - با مردم

در مرحله دوم بررسی مالکیت خودرو است و باید دید که آیا این خودرو متعلق به شورای اسلامی استان گیلان است یا خیر؟ بررسی ها نشان داد که خودروهای شورای استان گیلان پژو ۴۰۵ است و این شورا اصلاً خودروی پژو پارس در اختیار ندارد. بر همین اساس با بررسی های بیشتر این موضوع به دست آمد که اصلاً این خودرو اداری نبوده و خودروی شخصی یکی از کارکنان فرمانداری شهرستان رشت است که چند سال قبل نیز به فروش رسیده است!

در مرحله بعد با بررسی های بیشتر مشخص شد که خانمی که سوار خودرو می شود نیز همسر راننده بوده و این فیلم از اساس کذب محض بوده است. حال مشخص نیست دقیقاً با کدام مجوز و دستور قضایی این فیلم از دوربین مداربسته فرمانداری شهرستان رشت منتشر شده و آیا برخوردی قانونی با متخلفین این امر توسط فرماندار رشت صورت خواهد پذیرفت یا خیر؟!

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.