×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

هک مجرمان سایبری اینترنت کامپیوتر - ۷۲ درصد مردم گیلان تحت پوشش اینترنت هستند - حسن زاهدی

حسن زاهدی روز شنبه در همایش پدافند غیر عامل در فناوری اطلاعات، در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد آستارا افزود: با تقویت زیرساخت های فناوری اطلاعات، امکان مقابله با بسیاری از برنامه های دشمن در فضای سایبری وجود دارد.

وی بیان کرد: وضعیت گیلان از نظر پدافند غیرعامل حوزه فناوری اطلاعات خوب است و ۹۸ درصد جمعیت استان زیر پوشش تلفن ثابت و ۶۳ درصد زیر پوشش رایانه هستند و ۸۳ درصد از تلفن همراه استفاده می کنند.

وی اظهار کرد: بدون مرز بودن، کاهش هزینه جرم و حمله، امکان خسارات مالی بدون آسیب‌های جسمی و در اختیار بودن امکانات از ویژگی‌های جنگ سایبری است.

معاون پشتیبابی پارک علم و فناوری گیلان نیز در این همایش گفت: پدافند غیرعامل، اطلاعات و دانشی برای حفظ امنیت است و در هفت شهرستان استان، برای حمایت از مشاغل مبتنی بر دانش، مرکز رشد واحدهای فناور دایر شده است.

محمد تکریمی افزود: ظرفیت تبدیل تولیدات دانش بنیان به کالاهای تجاری و اقتصادی در آستارا وجود دارد و باید از این موقعیت برای اشتغال و درآمدزایی استفاده شود.

کامبیز لقمانی‌مقدم معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا نیز گفت: هدف از این همایش‌ها و رزمایش‌ها نهاینه کردن پدافند غیرعامل در جامعه است و امیدواریم مورد توجه اقشار مردم قرار گیرد.
هشتم تا چهاردهم آبان ماه هفته پدافند غیر عامل است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع:ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.