×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان 2 - درچنین شرایط حساسی نباید داماش را وارد حاشیه و ضعف کنید / استاندار کارهای بنیادی و بزرگی برای ورزش وجوانان گیلان پیش بینی و اجرایی کرده است -

مریم بخشی  با اشاره به مطالب طرح شده در مورد باشگاه ها و تیم های فوتبال استان بیان داشت: مشاهده شده در فضایی که فردی غیربومی با هدف سرمایه گذاری وارد می شود؛ بعد از اینکه سرمایه را به شهر وارد می کند، با عناوینی نظیر اینکه شما باید با پوشش و نام یکنفر بومی استان وارد شوید، ابتدا این کار پوششی انجام میشود و سپس اختلافات با وی شروع و کار به محاکم قضایی کشیده میشود. وی افزود: تا زمانیکه حساب های مالی و تراز مالی تیم ها غیرشفاف بوده و میزان کمک های دریافتی و هزینه ها شفاف نیست، نشانگر آن است که هدف حمایت ازباشگاه داری رشد و بالندگی ورزش نیست و اغراض دیگری پشت این موضوع پنهان است.

بخشی ادامه داد: لازم است ابتدا قبل از دریافت کمک مالی از نهادهای دولتی و عمومی، مشخص کنیم مبالغ دریافت شده در کجا هزینه شده و اساسا غیر از دریافت این کمکها آیا قدم دیگری برای رشد تیمهای ورزشی برداشته ایم یاخیر.

وی افزود:حمایت از شهر و مقوله ورزش و جوانان زمانی باورکردنی خواهد بود که در این موارد، صادق و شفاف باشیم نه اینکه از احساسات مردم برای رسیدن به اهداف شخصی استفاده ابزاری بکنیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اظهارنظر و مصاحبه هایی انجام می شود که به نفع داماش نیست و اینگونه اظهارنظرها و مصاحبه ها بیشتر به تیم داماش که هم اینک شرایط خوبی دارد، لطمه وارد می کند و این تیم را به حاشیه می برد. امید است از استفاده ابزاری از تیمهای ورزشی محبوب، در همه رشته ها پرهیز و به همگان در توسعه ورزش مشارکت و این عرصه را، وسیله حصول سایر اهداف خود ننمایند.

متهم کردن استانداری که حمایت های بنیادی و بزرگی از ورزش وجوانان گیلان کرده است عین ناشکری از زحمات یه انسان بی ادعاست/ کسی که بی ادعا زندگی و مالش را فدای شهرش می کند نباید آنرا فریاد بزند تاهمگان را مطلع کند!/ کمک دولت به ورزش حرفه ای تخلف است

مریم بخشی با اشاره اظهارات یکی از اعضای شورای شهر رشت و انتقاد غیرمنصفانه وی از استاندار گیلان و مسئولین استان گفت ؛ وقتی نماینده عالی دولت بی ادعا وارد یک مقوله می شود و طرح های بنیادی،خلاقانه و کارهای بزرگی را برای جوانان گیلان استارت می زندکه تاکنون به آن حتی فکر هم نشده بود، نشان می دهد به دنبال رشد وتوسعه فنی و تخصصی آن حوزه در آن استان است.

وی افزود؛ دکتر سالاری در مدت حضورشان در گیلان حمایت های آشکار و عمدتا پنهانی از ورزش وجوانان گیلان کرده اند که حتی نخواستند رسانه ای شود در حالیکه برخی ها کارهای نکرده خود را با اطلاع رسانی بزرگ می کنند.

مریم بخشی هدف استاندارگیلان را رشد و توسعه استان و درحوزه ورزش پیشرفت وحمایت بیدریغ و بی ادعا دانست و گفت ؛ توجه به ورزش روستاها و همگانی کردن ورزش در میان آحاد مردم یکی از طرحهای بزرگ استاندار محترم گیلان است که کار ساخت هزار زمین و فضای ورزشی روستایی در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به حمایتها و کمک های ویژه دکتر سالاری درخصوص وضعیت تیم فوتبال سپیدرود رشت که سرانجام تیم قوی مدیریتی و خوب با حضور علی کریمی پیدا کرد افزود؛ کسی که بی ادعا زندگی و مالش را فدای شهرش می کند نباید آنرا فریاد بزند تاهمگان را مطلع کند!

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان با اشاره به حمایت های استاندار در ورزش قهرمانی هم گفت ؛ برای نخستین باردر تاریخ ورزش استان امسال بدرقه ورزشکاران بازیهای آسیایی و پارا آسیایی با حمایت های دکتر سالاری و نمایندگان مجلس به همراه کمک هزینه و پاداش نقدی به قهرمانان و مدال آوران پرداخت شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

مریم بخشی با اشاره به اینکه دولت براساس قانون نمی تواند کمک مالی به تیم ها و باشگاههای ورزشی حرفه ای کنند و صریحاً استفاده از اعتبارات دولتی در ورزش حرفه ای ممنوع شده و پیگرد قانونی دارد خطاب به آقای حاجی پور گفت : لطفا بجای این اظهارات، همچون شهرداری های بوشهر ، تبریز ،اصفهان ، تهران و دیگر استانها شرایط قانونی کمک مالی پایدار به باشگاه های ورزشی حرفه ای را با ایجاد شرکت های اقماری در شهرداریها فراهم کنید ،نه اینکه بدنبال کمک های مقطعی و ناپایدار دولتی باشید!

وی با تقدیر از بازیکنان،کادرفنی و مدیریتی تیم فوتبال داماش گیلان برای صعود در جام حذفی و جدول لیگ دسته دوم کشور گفت ؛ از آقای حاجی پور که مطمئنا زحماتی زیادی هم برای باشگاه داماش کشیده اند انتظار می رود در چنین زمان حساسی داماش را دچار حاشیه و ضعف نکند .

مریم بخشی گفت؛ در تمام دنیا وقتی فردی باشگاهی را در ورزش حرفه ای حمایت مالی می کند دیگر انتظار حمایت مالی از دولت ندارد جالب است که مسئولین باشگاههای ما کمک مالی را وظیفه دولت می دانند و انتظار دارند تخلف صورت بگیرد!

منبع: گیل خبر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.