×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سپیدرود - سپیدرود به دنبال جاری شدن در «رود کارون» - سپیدرود

دو تیم سپیدرود رشت و فولاد خوزستان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند، دیداری که می‌تواند روند پیروزی‌های سرخ‌های شهر باران را تداوم بخشد.

شاگردان علی کریمی پس از هفته‌ها مزد بازی خوب خود در لیگ برتر را گرفته و مقابل تیم پارس جنوبی جم به پیروزی دست یافتند، نخستین پیروزی خانگی سپیدرودی‌ها چنان اعتمادبه‌نفسی به آنان داد که عزم خود را برای دومین پیروزی متوالی این بار در خانه حریف جزم کرده‌اند.

در سوی مقابل شاگردان ایلی استن حال‌وروز خوبی در لیگ برتر ندارند و تاکنون موفق به کسب پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر تحت هدایت سرمربی رومانیایی خود نشده‌اند، دو پیروزی فولاد در لیگ برتر در زمان سرمربیگری پورموسوی رقم خورده است.

سپیدرود رشت در لیگ هفدهم در رشت با تساوی بدون گل مقابل فولاد متوقف شد و در اهواز تن به شکست دو بر یک داد، سومین تقابل این تیم در رقابت‌های لیگ برتر جذاب خواهد بود و سرخ‌های شهر باران امیدوارند نخستین پیروزی خود مقابل فولاد را کسب کنند.

محرومان و مصدومان دو تیم

فولادی‌ها در دیدار مقابل سپیدرود رشت سینا مریدی، فرزاد جعفری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند، در سوی مقابل آرمین بیابانی آنالیزور تیم سپیدرود تنها محروم این تیم مقابل فولاد است، سپیدرودی‌ها حسین کعبی، شنانی، اسکندری و یعقوب کریمی را به دلیل مصدومیت احتمالاً در اختیار نداشته باشند.

نتایج دیدارهای اخیر

فولاد خوزستان در پنج دیدار اخیر تنها به سه تساوی دست‌یافته و متحمل دوشکست شده است، در سوی مقابل سپیدرودی‌ها در پنج دیدار اخیر خود یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده‌اند و در سه دیدار متحمل شکست شده‌اند.

آمار و ارقام:

* از آخرین گلی که فولاد در لیگ برتر به ثمر رسانده ۲۷۱ دقیقه می‌گذرد.

* فولاد از هفت دیدار اخیرش هیچ بردی به ثبت نرسانده است.

* سپیدرود تاکنون هیچ برد بیرون از خانه ندارد.

کوبل داوری:

موعود بنیادی فر – تورج عیوض محمدی – یوسف مغروری – رضا عادل – ناظر: علیرضا کهوری

دیدار دو تیم که ساعت ۱۵:۳۰ روز شنبه نوزدهم آبان‌ماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

ایلنا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.