جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره تئاتر شهروند،یکی از جشنواره‌های مهم کشوری است
    15 شهریور 1395 - 15:52
    شناسه : 14214
    0

    داور هفتمین دوره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان استقبال با شکوه مردم از جشنواره مذکور را نشان دهنده فرهنگ بالا و هنردوستی آنها دانست و گفت:انرژی خوب و تلاش عوامل برگزار کننده توانسته جشنواره را به یکی از جشنواره‌های مهم کشور تبدیل کند. به گزارش «بامردم»، جواد عزتی در حاشیه برگزاری هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی […]

    پ
    پ

    جواد عزتی

    داور هفتمین دوره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان استقبال با شکوه مردم از جشنواره مذکور را نشان دهنده فرهنگ بالا و هنردوستی آنها دانست و گفت:انرژی خوب و تلاش عوامل برگزار کننده توانسته جشنواره را به یکی از جشنواره‌های مهم کشور تبدیل کند.

    به گزارش «بامردم»، جواد عزتی در حاشیه برگزاری هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اظهار کرد: لاهیجان پتانسیل خوبی در زمینه‌های فرهنگی و هنری دارد.استقبال با شکوه مردم از جشنواره نشان از فرهنگ بالا و هنردوستی آنهاست.

    یکی از داوران هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان افزود:از دستاوردهای یک جشنواره آن هم از نوع تئاتر خیابانی این است که استقبال مردم نسبت به برگزاری دوره گذشته آن کمتر نشده باشد لذا استقبال مردم از هفتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان نشان می‌دهد که این جشنواره توانسته است دستاورد مهم و ارزشمندی را کسب کند.

    وی درخصوص کیفیت آثار به نمایش درآمده در این جشنواره، تصریح کرد:کیفیت نمایش‌های اجرا شده این جشنواره خوب است، اما مشخص است که نتوانسته‌اند وقت زیادی را به تمرین و اجرا بپردازند. ما هنرمندان خوب و موفقی داریم که متاسفانه کمتر تمرین می‌کنند و کمتر به اجرای عمومی می‌پردازند که این موارد دلیل پایین آمدن کیفی برخی از نمایش‌هاست.

    عزتی عنوان کرد:اتفاق خوبی که در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان رخ داده است، انرژی خوب و تلاش عوامل برگزار کننده و هماهنگی و همدلی مسئولین شهری است که توانسته این جشنواره را به یکی از جشنواره‌های مهم کشور تبدیل کند.

    وی خاطرنشان کرد:‌مسئولیت برگزارکنندگان و هنرمندان جشنواره بسیار سنگین‌تر شده است، چرا که برای مردمی به اجرای نمایش می‌پردازند که جدا از فرهنگ اصیل و تاریخ غنی، هفت دوره جشنواره تئاتر خیابانی را نیز تجربه کرده‌اند.

    داور دوره ششم و هفتم جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان یادآور شد:همین که بخواهیم به مردم آموزش دیدن تئاتر بدهیم، یک قدم بسیار مهم و بزرگ در زمینه فرهنگ‌سازی برداشته‌ایم، از همین رو می‌توان گفت استقبال مردم از جشنواره نشان‌دهنده تحقق اهداف برگزاری آن است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.