چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۳ کفتار به خاطر خرافات در نجف آباد به آتش کشیده شدند ! + عکس ۱۶+
    20 آبان 1397 - 11:17
    شناسه : 142164
    0

    پس از آن که خبری در فضای مجازی منتشرشد که حاکی از به آتش کشیدن سه قلاده کفتار درحوالی روستای نجف آباد شهرستان فیروزه بود فعالان محیط زیست اعلام نگرانی کردند.

    پ
    پ

    کفتار - 3 کفتار به خاطر خرافات در نجف آباد به آتش کشیده شدند ! + عکس 16+ - کفتار

    رئیس اداره محیط زیست فیروزه خراسان رضوی با تایید خبر عمدی بودن این اقدام گفت: متاسفانه لانه کفتار ها در حوالی روستای نجف آباد شهرستان فیروزه توسط تعدادی از اهالی به آتش کشیده شده است. ذوالفقار سلحشور افزود: پس از دریافت این خبر بلافاصله نیروهای محیط زیست در محل حادثه حضور پیدا کردند و با لاشه سوخته کفتار ماده و یک توله اش رو به رو شدند.

    وی ادامه داد: در بررسی های بیشتر متوجه لاشه توله  دیگری در یکی دیگر از قسمت های لانه  آن ها شدیم که به سبب آتش سوزی جان سپرده بود.

    وی با بیان این که عوامل این اقدام شناسایی شده اند خاطر نشان کرد: این افراد که چهار نفر بوده اند برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

    وی با انتقاد از  خرافات و فرهنگ غلطی که در بین برخی مردم درباره کفتارها ایجاد شده است گفت: این حیوان لاشه خوار است و طبیعت را از وجود مردار ها پاک می کند و از این حیث در طبیعت بسیار حائز اهمیت است، از سوی دیگر این حیوان با وجود ظاهر خشن خود به انسان حمله نمی کند لذا باید در حفظ و نگهداری این حیوان ارزشمند اهتمام جدی صورت بگیرد.

    zg5wa crop c0 5 0 5 700x394 75 - 3 کفتار به خاطر خرافات در نجف آباد به آتش کشیده شدند ! + عکس 16+ - کفتار

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.