چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41341 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش ۶۳ میلیاردی اعتبارات شهرستان لاهیجان/برگزاری هفته فرهنگی و سرمایه گذاری لاهیجان
    15 شهریور 1395 - 16:54
    شناسه : 14218
    0

    اختصاصی/سومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان برگزار شد. (گزارش تصویری) به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در سومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان، به تشریح اهمیت این جلسه و نقش آن در توزیع اعتبارات پرداخت و گفت: مسائل اعتبارات را شخصا پیگیری خواهم کرد و به عنوان یک کارشناس بودجه از صفر تا صد نظارت […]

    پ
    پ

    اختصاصی/سومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان برگزار شد. (گزارش تصویری)

    احمدی

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در سومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان، به تشریح اهمیت این جلسه و نقش آن در توزیع اعتبارات پرداخت و گفت: مسائل اعتبارات را شخصا پیگیری خواهم کرد و به عنوان یک کارشناس بودجه از صفر تا صد نظارت می‌کنم، زیرا معتقدم از امانتی که از بیت‌المال در اختیار شهرستان گذاشته می‌شود، باید مراقبت لازم صورت گیرد تا خدای ناکرده حق کسی ضایع نگردد و مردم فهیم شهرستان به صورت عادلانه از اعتبارات دولت تدبیر و امید بهره ببرند.

    احمدی: اختصاص ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان لاهیجان/ افزایش ۵۲.۴ درصدی اعتبارات

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل تملک دارایی‌ها در این شهرستان تخصیص یافت، افزود: این اعتبار در بخش‌های مختلف اعم از آب،برق،بهداشت،طرح هادی روستایی،ورزش،راه،آموزش و پرورش،شهرک صنعتی،کشاورزی و امورات فرهنگی هزینه خواهد شد.

    وی از افزایش ۵۲.۴ درصدی این اعتبار معادل ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد:هر مقدار اعتبار که به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان تخصیص دادیم باید همان مقدار را نیز با تلاش و همت مضاعف مدیران مربوطه از ادارات کل خود بگیرند و این موضوع در ارزیابی آنها مد نظر قرار خواهد گرفت.

    این مقام مسئول ادامه داد: مدیران باید نسبت به مسائل شهرستان و حوزه کاری خود حرفه‌ای عمل نمایند و ما نیز این اعتبار را براساس شاخص‌های متعدد و با نظر کارشناسی و حرفه‌ای توزیع کردیم.

    احمدی ضمن تشکر از حضور نماینده لاهیجان در این نشست، عنوان کرد: از دکتر نیکفر خواستاریم که در جهت جذب اعتبارات کشوری از طریق وزارتخانه‌ها، فرمانداری لاهیجان را یاری دهند تا در سال جاری با اعتبار بیشتر بتوانیم به مردم ولایت‌مدار این شهرستان که حق بزرگی به گردن مسئولین دارند کمک  نماییم و موجب بالا بردن رفاه و آسایش آنان شویم.

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه اهداف در سایه وحدت و همدلی محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین از مدیران ادارات می‌خواهیم حداقل هفته‌‌ای یک بار برای پیگیری و دریافت بودجه شهرستان، به مدیران کل خود مراجعه و با آنها مذاکره کنند تا بتوانند مدافع خوبی برای حقوق شهرستان در توزیع اعتبارات باشند. مدیران شهرستانی باید هنر خود را در این راستا به نمایش بگذارند.

    نیکفر

    نیکفر: بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان پوشش‌دهنده مردم شرق گیلان است/در سایه همدلی دولت و مجلس مشکلات مردم منطقه را حل و فصل می‌کنیم

    دکتر نیکفر، نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شوری اسلامی نیز در این جلسه، با اشاره به پیگیری‌های متعدد در جهت رفع مشکلات و معضلات لاهیجان، اظهار کرد: ما در لاهیجان فقط ۴ تخت ICU بیمارستانی داریم که واقعا نسبت به جمعیت آن کم است، زیرا بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان پوشش‌دهنده مردم شرق گیلان محسوب می‌گردد.

    وی اضافه کرد: قطعا در سایه همدلی و وحدت دولت و مجلس خواهیم توانست مشکلات مردم خوب منطقه را حل و فصل کنیم. با هماهنگی مجمع نمایندگان استان گیلان به دنبال جذب اعتبارات هستم و از ظرفیت‌های مسئولین کشوری که نوعا بومی هستند، بهره خواهیم برد.

    سومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لاهیجان (2)

    آگشته: اختصاص بعضی از اعتبارات بدون توصیه نماینده شهرستان امکان‌پذیر نیست/ برگزاری هفته فرهنگی و سرمایه گذاری لاهیجان در تهران/رونمایی از پنج هزار میلیارد ریال پروژه های سرمایه‌گذاری

    سعید آگشته، شهردار شهرستان لاهیجان نیز با تشکر از زحمات فرماندار این شهرستان بابت افزایش ۵۲ درصدی تخصیص اعتبارات گفت: اختصاص بعضی از اعتبارات برای شهرداری بدون حضور و توصیه نماینده مردم شهرستان لاهیجان در مجلس و تعاملات میان مجلس و دولت امکان‌پذیر نیست، هم در حوزه آسفالت و هم در پروژه هایی دیگر نیازمند اعتبارات ملی هستیم.

    وی در ادامه با اشاره به برگزاری روز لاهیجان اظهار کرد: در روزهای ۲۴ الی ۲۶ شهریور ماه شاهد برگزاری هفته فرهنگی و سرمایه گذاری لاهیجان در تهران هستیم و در آن از پنج هزار میلیارد ریال پروژه های سرمایه‌گذاری شهرستان لاهیجان با حضور سفیران، نمایندگان وزارت خانه ها و نمایندگان سرمایه گذاران رونمایی خواهد شد.

    آگشته ادامه داد: برگزاری هرچه بهتر هفته لاهیجان نیازمند حمایت جدی مسئولین شهرستان است و انشاا… با همدلی و همفکری مسئولین و همه عزیزان این برنامه به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.