پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نگاهی به شیوه رتبه‌بندی روابط عمومی استانداری گیلان
    20 آبان 1397 - 17:48
    شناسه : 142182
    0

    شیوه ارزیابی و رتبه‌بندی روابط عمومی استانداری گیلان باعث شده تا از سوی روابط عمومی‌ها بیشتر به تعداد اخبار منتشرشده توجه شود و محتوی، نحوه تنظیم خبر، کیفیت خبر، اهمیت و مواردی دیگر در حاشیه قرار بگیرند.

    پ
    پ

    رتبه بندی - نگاهی به شیوه رتبه‌بندی روابط عمومی استانداری گیلان - استانداری گیلان

    به گزارش «بامردم»، مدتی است روابط عمومی استانداری گیلان به‌صورت ماهانه طی نامه‌ای به فرمانداری‌های شهرستان‌های استان به رتبه‌بندی روابط عمومی فرمانداری‌ها بر اساس تعداد اخبار منتشرشده در طول ماه می‌پردازد.

    این شیوه ارزیابی و رتبه‌بندی که عدم توجه به کیفیت اخبار منتشرشده و همچنین محتوا و سایر موارد در آن موج می‌زند باعث شده تا از سوی روابط عمومی‌ها بیشتر به تعداد اخبار منتشرشده توجه شود و محتوی، نحوه تنظیم خبر، کیفیت خبر، اهمیت و مواردی دیگر در حاشیه قرار بگیرند.

    به‌طوری‌که این رقابت ایجادشده گاها باعث انتشار اخباری کم‌اهمیت، غیر مرتبط، بی‌کیفیت و دارای اشتباهات در پرتال فرمانداری‌ها صرفاً با نگاه بالا بردن آمار تعداد اخبار منتشرشده می‌شود البته نباید مزایا و جنبه مثبت این اقدام اداره کل روابط عمومی استانداری گیلان در ترغیب روابط عمومی‌ها به تولید هرچه بیشتر اخبار و انعکاس دستاوردهای دولت را فراموش کرد.

    خارج از این باید توجه داشت که تولید و انتشار خبر تنها بخش کوچکی از وظایف روابط عمومی‌ها می‌باشد و شایسته است تدابیری برای بررسی و رتبه‌بندی دیگر شاخص‌ها، نوآوری‌ها و عملکردهای روابط عمومی‌ها نیز اندیشیده شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.