جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی روند خوبی دارد
    15 شهریور 1395 - 17:20
    شناسه : 14222
    0

    استاندار گیلان گفت: پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی روند خوبی دارد و انتظار داریم طی هفته آینده، رشد بهتری را شاهد باشیم. به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: تامین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی متقاضی و همچنین تکمیل ظرفیت تولید آنان در اولویت کاری […]

    پ
    پ

    استاندار گیلان گفت: پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی روند خوبی دارد و انتظار داریم طی هفته آینده، رشد بهتری را شاهد باشیم.

    به گزارش «بامردم»، محمدعلی نجفی روز دوشنبه در کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: تامین نقدینگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی متقاضی و همچنین تکمیل ظرفیت تولید آنان در اولویت کاری دولت قرار دارد و ارائه تسهیلات رونق تولید نیز در همین راستا صورت گرفته است.
    به گفته نجفی، تاکنون به 143 پرونده معادل 900 میلیارد ریال تسهیلات در قالب اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی گیلان پرداخت شده است.
    وی ادامه داد: امسال به واحدهایی که دارای حداکثر تا یکصد نفر نیروی اشتغال باشند، در مجموع چهار هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات اقتصاد مقاومتی پرداخت می شود.
    نجفی گفت : خوشبختانه روند پرداخت رو به بهبود است که انتظار می رود طی هفته آینده رشد بهتری را شاهد باشیم.
    وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود و استقبال خوبی که از سوی تولیدکنندگان مشاهده می شود، سهیمه در نظر گرفته شده گیلان بصورت کامل پرداخت خواهد شد و در تلاشیم تا سهمیه بیشتری را جذب کنیم.
    نجفی به عزم جدی تمامی دستگاه ها و بانک ها در جهت رونق تولید اشاره و خاطرنشان کرد: دستگاه های نظارتی هم در مسیر کمک به روند پرداخت ها در کنار دستگاه های اجرایی و بانک ها حضور دارند.
    در این جلسه علی منتظری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم گفت: تاکنون سه هزار و 63 درخواست توسط صنایع کوچک و متوسط برای بهره مندی از تسهیلات در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند.
    36شهرک صنعتی و ناحیه مصوب در گیلان فعال و 784 واحد بهره بردار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر است و 13 هزار و 560 نفر در این مجموعه ها مشغول به کار هستند.
    همچنین دو هزار و 600 واحد صنعتی در گیلان فعال است.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.