شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • «آزاده نامداری» از ایران مهاجرت می کند؟
    21 آبان 1397 - 10:15
    شناسه : 142267
    0

    آزاده نامداری به طور حتم از پُرحاشیه‌ترین سلبریتی‌های ایرانی بوده است.

    پ
    پ

    نامداری 1 - «آزاده نامداری» از ایران مهاجرت می کند؟ - آزاده نامداری

    آزاده نامداری به طور حتم از پُرحاشیه‌ترین سلبریتی‌های ایرانی بوده است. پست‌های اخیر وی در اینستاگرام حال و هوای عجیب و متفاوتی دارد. به همین بهانه مروری بر اتفاقات و حواشی زندگی این مجری داریم.
    نامداری در تلویزیون چه کرد؟
    نامداری اجرا را از همکاری با شبکه زاگرس آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران اجرا کرد. وی در ادامه فعالیت‌هایش در تلویزیون اجرای برنامه‌های غیرمنتظره، جمع ما و خانمی که شما باشی را بر عهده گرفت.(ویکی پدیا)
    و اما حاشیه‌های زندگی خانم مجری
    آزاده نامداری به دلیل شیوه خاص اجرا و نوع حجابش خیلی زود به شهرت رسید طوری که تا قبل از آن هیچ مجری خانمی به این سطح از شهرت دست نیافته بود. اما حواشی زندگی خانم مجری از ازدواج با فرزاد حسنی در سال 1392 کلید خورد. ازدواجی که تعجب خیلی‌ها را برانگیخت. هنوز این اتفاق بحث داغ فضای مجازی بود که خبر طلاق این دو مجری همه را در بُهت فرو برد. فرزاد حسنی هیچ اظهار نظری درباره این موضوع نکرد. نامداری هم در بعضی از مصاحبه‌هایش اشاره غیرمستقیم به این موضوع کرد ولی هیچ‌گاه درباره علتش سخنی نگفت تا فروردین 1394 که اتفاقی غیرقابل باور رخ داد. آزاده نامداری در روزهای آغازین سال 94 با انتشار عکسی مدعی شد که فرزاد حسنی وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است. کش و قوس این داستان تا اردیبهشت آن سال بین این دو نفر ادامه پیدا کرد و سرانجام قرار شد همه چیز در دادگاه مشخص شود.
    زندگی تازه آزاده نامداری
    نامداری در مهر ماه 1394 با سجاد عبادی ازدواج کرد. این ازدواج هم چندان بدون حاشیه نبود. سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی رئیس سازمان ملی جوانان در دولت اصلاحات بوده است. به ادعای سایت نمناک سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه‌ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور همان سال همسر اولش را طلاق داده است. مدتی بعد، همسر اول سجاد عبادی پست اعتراضی را خطاب آزاده نامداری منتشر کرد و وی را محکوم به بهم خوردن زندگی‌اش کرد. به نظر می‌رسید با به دنیا آمدن دختر آزاده نامداری این حواشی تمام شود اما این قصه سر دراز دارد.
    تابستان داغ آزاده نامداری در سوئیس
    در مرداد 1396 آزاده نامداری به اتفاق همسر و دخترش به سوئیس سفر کرد و دو پست در اینستاگرامش با حجاب همیشگی‌اش در سوئیس منتشر کرد. اما چند روز بعد به طور کاملا ناگهانی عکس‌های بدون حجاب وی منتشر شد که موج تازه‌ای از انتقاد علیه نامداری را به راه انداخت. ساعاتی بعد وی ویدئویی را منتشر کرد و مدعی شد که محارم وی آنجا بوده‌اند. تا ماه‌ها این حادثه موضوع داغ فضای مجازی بود.
    «آزاده نامداری» بخت خود را در این شهر آزموده است
    اما در هفته‌های اخیر پُست‌های آزاده نامداری حال و هوای دیگری دارد. وی به طور غیرمنتظره دو عکس از خودش بدون حجاب همیشگی‌اش منتشر کرد و در عکس آخری نوشت: ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش… در معنی این شعر اینگونه آمده است: ما در این سرزمین، بخت و اقبال خود را مورد آزمایش قرار داده ایم و به مقصود نرسیده ایم. سرانجام نتیجه گرفتیم که اسباب خود را از این گرداب نیستی بیرون ببریم و کوچ کنیم.(معنی شعر برگرفته از سایت راسخون)
    آیا این جمله به معنای قصد مهاجرت آزاده نامداری از ایران است…؟؟!!

    آخرین خبر

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.