پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کونگ فوکاران جوان گیلانی دو مدال مسابقات کشوری کسب کردند
    26 آبان 1397 - 10:42
    شناسه : 142591
    0

    کونگ فو کاران استان گیلان در رقابت های قهرمانی جوانان کشور موفق به کسب دو مدال شدند.

    پ
    پ

    کونگ فوکاران جوان گیلانی - کونگ فوکاران جوان گیلانی دو مدال مسابقات کشوری کسب کردند - جوان گیلانی

    رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور که در سمنان جریان داشت، کونگ فو کاران گیلانی یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

    مجید مهروانی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، امیرحسین غم انگیز کونگ فوکار شایسته گیلانی در وزن ۸۴ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و رامتین باقری در وزن ۶۸- کیلوگرم توانست عنوان سوم رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور را تصاحب و مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.

    وی بیان کرد: علاوه بر این دو ورزشکار شایسته گیلانی که موفق به کسب مدال و مقام در مسابقات کونگ قو قهرمانی نوجوانان کشور شدند، مجتبی فلاح در وزن ۴۸ کیلوگرم، حسین رضایی در وزن ۵۱ کیلوگرم ، مهیار تبرکی در وزن ۵۵ کیلوگرم ، امیرحسین روحی در وزن ۵۹ کیلوگرم ، مهدی قربانی در وزن ۶۳ کیلوگرم ، شعیب رضایی در وزن ۷۳ کیلوگرم و مهدی محمدعلیپور در وزن ۷۸ کیلوگرم دیگر کونگ فوکاران گیلانی حاضر در این دوره از مسابقات بودند.

    رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان خاطرنشان کرد: همچنین رامتین پورعلی به عنوان مربی و مصطفی لنگری به عنوان سرپرست تیم کونگ فو جوانان استان را در مسابقات قهرمانی کشور همراهی کردند و مرتضی بخشی زاده از گیلان نیز به عنوان داور در این رقابت ها حضور داشت.

    در رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور، زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور حضور داشتند که به مدت دو روز در سمنان با هم به رقابت پرداختند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.