×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

116899 - ورزشکار گیلانی دهمین مدال طلای پاورلیفتینگ جهان را کسب کرد - پاورلیفتینگ

سعید علیپور از درخشش ورزشکار گیلانی در مسابقات جهانی پاور لیفتینگ خبرداد و اظهار کرد: در مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان که در کشور مصر برگزار شد، «روحان» احمدی ورزشکار باسابقه استان مقام قهرمانی جهان را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: این ورزشکار شایسته گیلان در جریان این رقابت‌ها، در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و در نهایت توانست عنوان قهرمانی و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: روحان احمدی پیش از این نیز ۹ بار مقام قهرمانی رقابت‌های پارولیفتینگ نابینایان جهان را کسب کرده بود و با تصاحب مدال طلای این دوره از رقابت‌ها، تعداد مدال‌های طلای جهانی این ورزشکار به عدد ۱۰ رسید.

علیپور افزود: این ورزشکار شایسته استان در جریان این مسابقات در رده پیشکسوتان نیز حضور یافت و توانست دو مدال طلای دیگر نیز کسب کند تا با دست پر از رقابت‌های جهانی بازگردد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همچنین نظام دودل از گیلان که ریاست کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون جهانی ورزش‌های نابینایان و کم بینایان را بر عهده دارد، در این مسابقات به عنوان سرپرست تیم ملی ایران و مسئول برگزاری مسابقات حضور یافته بود.

گفتنی است؛ سیزدهمین دوره مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه نابینایان و کم بینایان قهرمانی جهان با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در مصر برگزار شد که در نهایت تیم ملی ایران با کسب پنج مدال طلا و دو مدال برنز پس از اوکراین، روی سکوی نایب قهرمانی جهان قرار گرفت.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.