سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41238 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه در طول هفته بسیج/ از افتتاح چند واحد مسکن محرومین تا خدمات‌رسانی ۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد
    29 آبان 1397 - 10:11
    شناسه : 142797
    0

    فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه در طول هفته بسیج ازجمله افتتاح چندین واحد مسکونی و خدمات در سطح ۱۰۰۰ مسجد استان خبر داد.

    پ
    پ

    معارفه فرمانده سپاه ناحیه لنگرود 9 - برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه در طول هفته بسیج/ از افتتاح چند واحد مسکن محرومین تا خدمات‌رسانی ۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد - s\hi 'dghk

    فارس نوشت: سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری بزرگداشت هفته بسیج در رشت با بسیج را مظهر یکپارچگی و وحدت ملت ایران برشمرد و اظهار کرد: هفته بسیج امسال با بیش از ۱۰۰۰ برنامه و با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» در گیلان برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به وجه تمایز بسیج با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی افزود: بسیج با سازمان‌های عادی و اداری فرق می‌کند و با اخلاص و کار مطلوب در خدمت مردم ازجمله مستضعفان است.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ترویج فرهنگی بسیجی در دنیا ازجمله در عراق، فلسطین و لبنان و سایر کشورهای مقاومت تصریح کرد: امروزه ملت مقام و‌ مظلوم فلسطین باروحیه بسیجی و انجام وحدت‌گرایانه در مقابل دشمن سراسر مستکبران رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند و اکنون شاهد فتح الفتوح در جبهه‌های آن‌ها هستیم.

    عبدالله پور با اشاره به اینکه بسیج سیاسی است اما سیاسی‌کار نیست گفت: همه جناح‌های چپ، میانه و راست بسیجی هستند اما هیچ‌کس مدعی نیست که بسیج متمایل به یک جناح خاص باشد.

    وی با اشاره به دستاوردهای بسیج در عرصه‌های مختلف ازجمله نظامی و دفاعی بیان کرد: بسیج مشکل‌گشای تمامی مشکلات ازجمله در حوزه دفاعی و نظامی است.

    فرمانده سپاه قدس گیلان آغاز هفته بسیج را با خدمت‌رسانی ۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد نام برد و افزود: تمامی محورهای خدمت‌رسانی بسیج در سطح مساجد است و اولین برنامه بسیج حضور و ویزیت رایگان پزشکان در مساجد استان است.

    عبدالله پور با اشاره به اردوی یک‌روزه اصحاب رسانه در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی گفت: به ما سازمان بسیج رسانه اردوی یک‌روزه از اصحاب رسانه به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی اعزام و دستاوردهای این حوزه به مردم گزارش می‌شود.

    وی با اشاره به طرح همگام با کشاورز بسیج خاطرنشان کرد: این طرح نیز در نخستین روز از هفته بسیج برای دومین بار در استان در جهت افزایش تولید و بهره‌وری آغاز می‌شود.

    فرمانده سپاه قدس گیلان از راه‌اندازی ۳۰۰۰ نیروگاه خورشیدی در کشور خبر داد و گفت: این طرح با همگامی بسیج صنعتی کشور آغاز می‌شود و گیلان نیز در راه‌اندازی بخشی از آن پیشگام خواهد بود.

    عبدالله پور با اشاره به ساخت ۱۰۰۰ مسکن محرومین جدید در استان تصریح کرد: با اینکه قیمت مصالح ساختمانی افزایش‌یافته اما هشت واحد مسکونی بسیج از سری مسکن‌های محرومیت‌زدایی ۱۰۰۰ واحدی جدید به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی با اشاره به گشت شبانه بسیجیان برای پایداری امنیت استان افزود: ۲۱ هزار نفر از بسیجیان هر شب با همکاری دادگستری و نیروی انتظامی در جهت امنیت پایدار استان همکاری می‌کنند.

    فرمانده سپاه قدس گیلان حمایت از مردم یمن را یکی از برنامه‌های محوری بسیج برشمرد و بیان کرد: همه بسیجیان در روز جمعه در راستای حمایت از مردم مظلوم یمن در راهپیمایی بزرگ شرکت خواهیم کرد.

    عبدالله پور از همایش اقتدار گردان‌های امام حسین علیه‌السلام در تمرین تاکتیکی لشکری قدسیان خبر داد و گفت: این همایش بزرگ با حضور مسوولان ارشد کشوری، بسیج، سپاه و ارتش در پادگان آموزشی امام حسین علیه‌السلام لوشان با همکاری لشکر ۱۶ عملیاتی سپاه قدس برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیجیان در عرصه اقتصاد مقاومتی افزود: ۱۰۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان رودبار در جهت کشت کلزا و تأمین روغن مصرفی توسط بسیجیان به بهره‌برداری می‌رسد.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به قفل شدن زندگی در برخی مناطق رشت ازجمله محله معلولین اظهار کرد: مردم این منطقه زیر جریان فشار برق زندگی می‌کنند و بسیاری از مشکلات در آن منطقه انباشت شده و باید با برنامه علاوه بر خدمت‌رسانی به فکر انتقال کلی سکنه آن به مناطق بهتر باشیم.

    عبدالله پور با اشاره به پرداختن مقوله ورزش در طول هفته بسیج گفت: طی چند سال اخیر بیش از ۱۰۰ سالن ورزشی برای مردم ساخته‌شده و برنامه‌های زیادی در طول هفته بسیج در سطح استان برگزار می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.