×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پلمپ یک مرکز زیبایی غیر مجاز در رشت 1 - دلیل پلمپ مطب پزشک معروف در رشت چه بود؟! - پلمپ

رشت ۲۰ نوشت: گزارش‌های متعدد مخاطبین حکایت از اقدامات غیرقانونی برخی مکان‌های غیرمجاز با جعل عنوان پزشکی در سطح شهر رشت دارد. اقداماتی که عموماً توسط افراد بدون مدرک پزشکی و صلاحیت انجام می‌شود.

در این میان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با سکوتی عجیب در مقابل تمام این تخلفات که به‌صورت زیرزمینی انجام می‌شود، چندی پیش اقدام به از دسترس خارج کردن تعدادی دستگاه لیزر پرفشار در مطب یک پزشک شناخته‌شده شهر رشت می‌کند و تمام توان خود را به همین موضوع اختصاص می‌دهد!

این دست اقدامات نمایشی علوم پزشکی گیلان برای نشان دادن برخورد مثلاً قاطع اما تنها به یک مجموعه خلاصه می‌شود که بیش از ۱۰۰ نفر در آن مشغول به کار و در آنجا کارآفرینی صورت گرفته است اما هیچ‌گونه برخوردی با اماکن زیرزمینی که جان شهروندان را به بازی گرفته‌اند صورت نمی‌گیرد.

برای مثال یک فرد بدون صلاحیت و غیرپزشک با استفاده از عناوین جعلی در صفحه شخصی خود تبلیغات گسترده نموده و در لایو اینستاگرام عمل‌هایی را به نمایش می‌گذارد که نه تخصصی در آن دارد و نه اینکه آن فضای غیرمجاز جای انجام آن است. قابل‌تأمل اینکه این فرد غیرپزشک که مجوزهای لازم را ندارد در اتاقی از یک مطب پزشکی اقدام به انجام تزریق ژل و کاشت مو می‌کند! مواردی که احتمالاً دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تخلف بودن آن ناآگاه نیست.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان - دلیل پلمپ مطب پزشک معروف در رشت چه بود؟! - پلمپ

این اما تنها یکی از چند صد مورد تخلف در اماکن زیرزمینی زیبایی است که دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر روی آن چشم‌بسته و علاقه‌ای به برخورد با آن‌ها ندارد. از همین رو در روزهای آتی به تخلفات گسترده رخ‌داده در این حوزه خواهیم پرداخت تا شاید شوی اجراشده توسط علوم پزشکی گیلان رنگ واقعیت به خود بگیرد و مسئولین این سازمان عریض و طویل اقدامی برای انسداد مکان‌های غیرمجاز و خطرناک زیرزمینی در سطح شهر رشت نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.