شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • روز شنبه مدیرکل راه آهن گیلان منصوب می شود / تلاش برای آغاز عملیات اجرایی راه آهن رشت- آستارا تا دو ماه آینده
    02 آذر 1397 - 16:35
    شناسه : 142997
    0

    استاندار گیلان از تلاش برای انتخاب پیمانکار پروژه راه آهن رشت-آستارا تا قبل از سفر استانی رئیس جمهور به گیلان خبر داد و گفت: سعی داریم حدود دو ماه آینده همزمان با این افتتاحیه، شاهد آغاز عملیات اجرایی خط ریلی رشت-آستارا نیز باشیم.

    پ
    پ

    IMG 20181123 084825 166 - روز شنبه مدیرکل راه آهن گیلان منصوب می شود / تلاش برای آغاز عملیات اجرایی راه آهن رشت- آستارا تا دو ماه آینده -

    دکتر مصطفی سالاری در برنامه زنده تلویزیونی شبانگاهی مهتاب شبان از شبکه استانی باران با قدردانی از حمایت و پیگیری های دکتر محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و مسئولان وزارت راه برای شنیده شدن سوت قطار در گیلان، اظهار داشت: دکتر نوبخت در همه سفرهایی که به گیلان داشت پیگیر وضعیت قطار بود و در سازمان برنامه و بودجه نیز جلسات مکرری برای رفع نواقص موجود ترتیب داد.

    دکتر مصطفی سالاری با بیان اینکه خط ریلی رشت-انزلی به طول ۴۱ کیلومتر در سه قطعه در حال اجرا است، گفت: تلاش می کنیم تا این پروژه در نزدیکترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

    وی خاطرنشان کرد: مشکل خاصی برای اجرای راه آهن در مسیر مذکور وجود ندارد و تملک اراضی در بخشی از مسیر باقی مانده است که پیگیری می شود.

    دکتر سالاری در رابطه با اتصال راه آهن قزوین-رشت به آستارا نیز عنوان کرد: عملیات طراحی صورت گرفته است برای تامین اعتبار این پروژه از طریق فاینانس جمهوری آذربایجان توافقاتی انجام شده است.

    وی به تاثیر افتتاح راه آهن گیلان بر اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: با رونق گرفتن گردشگری در استان، سایر بخش ها از جمله خدمات نیز تحت تاثیر قرار می گیرند و با رونق اقتصادی روبرو خواهند شد.

    وی با اشاره به اینکه روز شنبه مدیرکل راه آهن گیلان منصوب می شود، یادآور شد: مقرر شده است که برای آغاز به کار در گیلان، از نیروهای شرکت راه آهن در سایر نقاط کشور استفاده شود اما مجوز لازم برای جذب نیرو اخذ شده است و نیروهای جدید طی یک فرایند رقابتی پذیرش می شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.