×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

hv58 یونس رنجکش - آیا فرماندار آینده که از فاصله 900 کیلومتری خواهد آمد منافع مردم آستارا را تشخیص میدهد؟! - آستارا

نکته جالب در میان احتمال جابجایی رنجکش از آستارا، استقبال و خوشحالی عجیب رسانه‌های استان اردبیل است. رسانه‌هایی که موضع گیری‌ها و اقدامات قاطع فرماندار آستارا در قبال مسائلی همچون گردنه حیران چندان به مذاق آنان خوش نیامده و سرکشی های مکرر از مراکز خدماتی و گردشگری، پیگیری ویژه بازگشت ۲۰کیلومتر حق قانونی راهداری آستارا و احداث دروازه گیلان (که با مخالفت سرسخت مقامات عالی و عدم توجه نماینده آستارا معلق ماند)، اعطای تسهیلات و استقرار بانک های استان گیلان در حیران، نصب تابلوهای دستگاه های اجرایی شهرستان آستارا و برگزاری ده ها جشنواره ملی مختلف در این منطقه به شدت مسئولان و رسانه های اردبیل را از طلب حقوق قانونی گیلانیان بر اساس تقسیمات کشوری عاصی کرده تا بدان جا که چند ماه قبل در پی بالاگرفتن مداخلات و تخریب تابلوها، سایت تابناک اردبیل علنا در مطلبی عجیب و تامل برانگیز با عنوان « مردم اردبیل هستند / وزیرکشور دستور عزل فرماندار آستارا را صادر کند!» خواهان عزل رنجکش شده بود! با کنار هم چیدن این اتفاقات میتوان دلیل خوشحالی این رسانه ها را از تغییر فرماندار آستارا و آمدن فردی ناآشنا به منافع آستارا و منطقه حدس زد!

سوالی که اینجا از نماینده مجلس آستارا مطرح می شود این است که اگر این تغییرات بر مبنای منافع شهرستان و کمک به پیشرفت آن است پس چرا بدخواهان و چوب لای چرخ گذاران منافع آستارا، بیشتر از این تغییرات خوشحال و خرسندند؟!

photo ۲۰۱۸ ۱۱ ۲۵ ۱۲ ۴۲ ۱۶ - آیا فرماندار آینده که از فاصله 900 کیلومتری خواهد آمد منافع مردم آستارا را تشخیص میدهد؟! - آستارا

 

منبع: کانال شهر بامهای سفالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.