جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیا دولت در عروس گیلان سقوط خواهد کرد؟!
    09 آذر 1397 - 12:34
    شناسه : 143408
    0

    برخی نمایندگان پایدارچی چه آورده‌ای برای استان و مردم گیلان داشته‌اند به‌جز حاشیه و دنباله‌رویی از تندروهای ضد دولت و ایجاد فشار در راستای منافع مخالفین؟! چرا خواسته‌های چنین افرادی باید برای نماینده عالی دولت در استان اهمیت داشته باشد؟!

    پ
    پ

    دولت در عروس گیلان سقوط خواهد کرد - آیا دولت در عروس گیلان سقوط خواهد کرد؟! - استاندار گیلان

    به گزارش «بامردم»، مدت‌ها است که فرمانداری چند شهرستان گیلان رکورددار سرپرستی در کشور شده‌اند و هرروز گزینه‌های جدید برای تصدی سمت فرمانداری آن‌ها شنیده می‌شود و در این میان اما نکته قابل‌توجه شنیده‌ها از حضور برخی از مخالفین دولت در تصمیم‌گیری این انتصابات و بالاتر از آن گذاشتن برخی شرط و شروط است!

    اینکه باوجود عملکردهایی شفاف و برجسته در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید چه کمبود و کاستی‌ای وجود داشته است که همچنان با گذشت حدود یک سال احکام سرپرستی به فرماندار تغییر پیدا نکرده است و هرروز نیز شاهد معرفی افراد جدید در این رابطه می‌باشیم جای سؤال دارد و باید پرسید به‌راستی در استان گیلان چه می‌گذرد!؟

    اینبار اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فرمانداری از جنوب استان گزینه اصلی تصدی بر فرمانداری عروس گیلان است.

    گفته می‌شود هفته گذشته نشستی نیز مابین او و نماینده مخالف دولت شهرستان، آن‌هم در کمال تعجب در محل استانداری گیلان برگزار و شرط و شروط‌ نیز در این خصوص گذاشته شده است.

    این در حالی است که مردم این شهرستان بالاترین آرای استان به دولت تدبیر امید را داشتند و مشخص نیست چرا امور می‌بایست باب میل نماینده‌ پرحاشیه و مخالف دولتی که تا آخرین روزهای انتخابات گذشته نیز به حمایت از گزینه اصول‌گرایان می‌پرداخت، پیش برود. آیا دولت در عروس گیلان سقوط خواهد کرد؟!

    لطفاً اندک امید باقی‌مانده مردم را ناامید نکنید!

    از این‌ها که بگذریم بدون فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار بودن چند فرمانداری و بخشداری در ماه‌های گذشته و فعالیت چندماهه اداره کلی بدون مدیرکل و حتی سرپرست از دیگر مواردی است که در کشور باعث تعجب همگان و این روزها در استان گیلان عادی شده است.

    حتی شنیده‌شده در غرب گیلان نیز فرمانداری حامی دولت کنار گذاشته خواهد شد و فرماندار جدید از 900 کیلومتر دورتر به این شهرستان خواهد آمد! البته این نوع شنیده‌ها فقط به غرب گیلان باز نمی‌گردد و گویا چند فرماندار حامی دولت دیگر نیز در راستای خواسته نمایندگان تندرو کنار گذاشته می‌شوند!

    به‌راستی بار دیگر باید پرسید در استان گیلان چه می‌گذرد؟! آیا اگر نمایندگان اصولگرای مخالف دولت می‌دانستند این‌چنین در دولت تدبیر و امید به آن‌ها بها داده خواهد شد در انتخابات گذشته برای کاندیدا اصولگرایان فعالیت می‌کردند؟!

    برخی نمایندگان پایدارچی چه آورده‌ای برای استان و مردم گیلان داشته‌اند به‌جز حاشیه و دنباله‌رویی از تندروهای ضد دولت و ایجاد فشار در راستای منافع مخالفین؟! چرا خواسته‌های چنین افرادی باید برای نماینده عالی دولت در استان اهمیت داشته باشد؟!

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.