پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آنچه که در جامعه ما موجب نگرانی می شود افراط و تفریط هاست
    16 شهریور 1395 - 12:56
    شناسه : 14366
    1

    معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: آنچه که در جامعه ما موجب نگرانی می شود افراط و تفریط هاست و رفتاری که همراه با آرامش و تعادل نباشد زندگی عادی مردم را دچار خدشه می کند . به گزارش «بامردم»، محمد احمدی پور دوشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اظهارداشت: […]

    پ
    پ

    احمدی پور

    معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت: آنچه که در جامعه ما موجب نگرانی می شود افراط و تفریط هاست و رفتاری که همراه با آرامش و تعادل نباشد زندگی عادی مردم را دچار خدشه می کند .

    به گزارش «بامردم»، محمد احمدی پور دوشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اظهارداشت: دولت تدبیر و امید از هر اتفاقی که مردم و جامعه را شاد کند حمایت می کند و روند اجرای آن را تسریع می بخشد.
    وی با اشاره به جایگاه والای فرهنگ و هنر ایرانی ،افزود: مسوولان فرهنگی و مدیران جامعه باید هم جایگاه هنر را بشناسد و هم نیازهای جامعه را تشخیص دهد و در صدد تامین این نیازها برآیند.
    وی خاطرنشان کرد: آنچه که در جامعه ما موجب نگرانی می شود افراط و تفریط هاست و رفتاری که همراه با آرامش و تعادل نباشد زندگی عادی مردم را دچار خدشه می کند .
    معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان گفت:در اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری ،گفتمان جدیدی اتفاق می افتد که یکی از شیوه ای این گفتمان هنر است که اگر جامعه از هنرمندان محروم شود نقصان در آن بوجود می آید.
    وی ادامه داد: اگر می خواهیم اقتصاد و معیشت جامعه بهبود یابد باید در کنار آن فرهنگ و داشته های خود که هویت فرهنگی ما را تشکیل می دهند را تقویت کنیم.
    احمدی پور با اشاره به اینکه هنر و هنرمند می تواند به نشاط آفرینی و امید جامعه کمک کند افزود: با محروم شدن از نخبگان و هنرمندان که سرمایه های اجتماعی هر جامعه هستند و با از دست رفتن این سرمایه ها نا امیدی در جامعه ترویج خواهد شد .
    مراسم اختتامیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان دوشنبه شب با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان ، فرماندارلاهیجان ، شهردارو اعضای شورای این شهر ، مدیرکل نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مدیرکل فرهگ و ارشاد اسلامی ،برخی از هنرمندان تئاتر و سینما و بازیگران پیشکسوت کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم هنر دوست استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد لاهیجان برگزارشد.
    در طول سه روز برگزاری این تئاتر خیابانی در سطح شهر لاهیجان 20 اثر هنری از سراسر کشور در ارتباطی بی واسطه با مردم اجرا شدند./ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.