جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
پلیس باید رفتار و عملکردش منطبق با شئونات اسلامی باشد
  • 16 شهریور 1395 ساعت: 19:05
  • شناسه : 14378
    0

    فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در خصوص رفتار و عملکرد پلیس در جامعه گفت: پلیس جامعه اسلامی باید رفتار و عملکردش منطبق با شئونات اسلامی باشد. به گزارش «بامردم»، سردار میرحیدری در نشست مشترک دادستان‌ها و مسئولین قضایی استان با پلیس تخصصی ویژه قتل پلیس، پلیس را خادم مردم دانست و این خدمت پلیس به […]

    پ
    پ

    فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان در خصوص رفتار و عملکرد پلیس در جامعه گفت: پلیس جامعه اسلامی باید رفتار و عملکردش منطبق با شئونات اسلامی باشد.

    به گزارش «بامردم»، سردار میرحیدری در نشست مشترک دادستان‌ها و مسئولین قضایی استان با پلیس تخصصی ویژه قتل پلیس، پلیس را خادم مردم دانست و این خدمت پلیس به مردم در جامعه اسلامی را یک نوع موهبت الهی قلمداد کرد.

    وی با بیان اینکه نحوه عملکرد پلیس باید منطبق بر رأفت، مهربانی و ارزش‌های اسلامی باشد،گفت: هر کجا که لازم باشد، پلیس برای حفظ امنیت و آرامش و حفظ ارزش‌های اسلامی با اقتدار وارد عمل می‌شود.

    رئیس پلیس گیلان در خصوص رفتار و عملکرد پلیس در جامعه گفت: پلیس جامعه اسلامی باید رفتار و عملکردش منطبق با شئونات اسلامی باشد.

    در ادامه این نشست حجت‌‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا دادستان مرکز استان با بیان اهمیت برقراری امنیت خاطرنشان کرد: شهروندان از دستگاه‌های نظامی و امنیتی انتظار دارند تا در خصوص ایجاد آرامش و امنیت در جامعه از هیچ کوششی فروگزار نکنند.

    وی اعتماد مردم به حاکمیت را سرمایه و ثروتی عظیم خواند و تصریح کرد: باید در تقویت اعتماد مردم  به دستگاه قضایی و انتظامی تلاش فراوانی صورت گیرد.

    دادستان مرکز استان با اشاره به جمعیت متراکم گیلان و تردد مسافران افزود: امنیت در استان در سطح مطلوبی است و آمار جرائم خشن مانند قتل عمد، سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف و …   بسیار ناچیز است.

    در این جلسه فرماندهان نیروی انتظامی به بیان آماری از جرائم صورت گرفته در استان طی 4 سال گذشته پرداختند و دیدگاه‌ها تخصصی خود را در این خصوص ارائه کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.