جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • “روز لاهیجان” در خانه هنرمندان برگزار می شود/ارائه ۵ هزار میلیارد فرصت سرمایه‌گذاری در لاهیجان
    16 شهریور 1395 - 23:26
    شناسه : 14398
    0

    شهردار لاهیجان از برگزاری روز لاهیجان به مدت ٣ روز از تاریخ ٢۴ تا ٢۶ شهریور در خانه هنرمندان تهران خبر داد. به گزارش «بامردم»، سعید آگشته در جمع مدیران شهرداری گفت: روز لاهیجان با هدف معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری این شهر در تهران برگزار می شود. او اضافه کرد: برپایی بیش […]

    پ
    پ

    سعید آگشته شهردار لاهیجان (2)شهردار لاهیجان از برگزاری روز لاهیجان به مدت ٣ روز از تاریخ ٢۴ تا ٢۶ شهریور در خانه هنرمندان تهران خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سعید آگشته در جمع مدیران شهرداری گفت: روز لاهیجان با هدف معرفی فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری این شهر در تهران برگزار می شود.
    او اضافه کرد: برپایی بیش از ۴٠ غرفه نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات لاهیجان و معرفی صنایع لاهیجان و محصولات این شهر ، نمایشگاه آثار نقاشی استاد حسین محجوبی نقاش و معمار برجسته لاهیجانی و تصاویر زیبای جاذبه های گردشگری ، برگزاری جلسات سخنرانی ، معرفی پیشینه فرهنگی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری با سرمایه گذاران و ارائه ۵ هزار میلیارد ریال فرصت سرمایه گذاری در لاهیجان از دیگر برنامه های برنامه بزرگ روز لاهیجان است.
    او گفت: تاکنون حضور بیش از ١٠ سفیر از کشورهای مختلف و مدیران گیلانی مقیم تهران و مدیران ارشد گیلان در این برنامه قطعی است.
    آگشته گفت: روز لاهیجان فرصتی برای معرفی همه توانمندی ها و جاذبه های ارزشمند طبیعی و اقتصادی شهر لاهیجان است.
    شهردار لاهیجان از همه لاهیجانی های مقیم پایتخت و سراسر کشور برای مشارکت در توسعه شهر خود و حضور در همایش روز لاهیجان دعوت کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.