پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هیات های ورزشی استان ها یکی یکی در حال استعفاء/ گیلانی ها چرا استعفاء نمی دهند؟
    18 آذر 1397 - 0:30
    شناسه : 144017
    0

    9 رئیس هیأت ورزشی در استان سمنان در اجرای «قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان» کنار رفتند و به گفته سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، ارکان هیأت‌ها هم که بازنشسته هستند، خودشان باید استعفا دهند.

    پ
    پ

    - هیات های ورزشی استان ها یکی یکی در حال استعفاء/ گیلانی ها چرا استعفاء نمی دهند؟ - گیلانی

    حسن جهانشیر، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: از زمانی که قانون جنبه اجرایی پیدا کرد، یعنی ۲۶ آبان ماه به کلیه هیأت‌های استان سمنان ابلاغیه‌ای در این رابطه ارسال کردیم و ۹ هیأت استان مشمول قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان شدند.

    سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اینکه سرپرستان این ۹ هیأت را مشخص و به فدراسیون‌های مذکور معرفی کردیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اعلام شده است، عزیزانی که در ارکان هیأت بازنشسته هستند، خودشان باید استعفا دهند.

    وی اضافه کرد: همه هیأت‌های استان سمنان خودشان پیش‌قدم شدند و کارشان را انجام دادند.

    همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: روسای بازنشسته سه هیئت ورزشی شهرستان اردبیل استعفای خود را اعلام کردند.

    این استعفاها در حالی صورت می گیرد که در گیلان هنوز روسای بازنشسته هشت هیات ورزشی بر مسند خود باقی مانده اند. آن ها منتظر ابلاغیه ای هستند که روسای هیات های ورزشی را تا پایان دوره چهار ساله خود ماندگار نگه می دارد. پیش از این مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از ابلاغیه وزارتخانه در این رابطه خبر داده بود که ساعتی بعد اعلام کرد هنوز این ابلاغیه به دست آن ها نرسیده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.