شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کوچک ترین موبایل پرچمدار سال توسط سونی به فروش می رسد
    18 آذر 1397 - 15:06
    شناسه : 144055
    0

    کوچک ترین موبایل پرچمدار سال قرار است توسط کمپانی سونی روانه بازار فروش شود. کوچک ترین موبایل پرچمدار که توسط این برند قدرتمند روانه بازار می شود، اکسپریا ایکس زد 4 کامپکت خواهد بود. این کمپانی مشهور که اخیرا فعالیت خود را در بخش گوشی های هوشمند کاهش داده است، قصد دارد محصولات پرفروشی را […]

    پ
    پ

    sony xperia xz4 3 - کوچک ترین موبایل پرچمدار سال توسط سونی به فروش می رسد - کوچک ترین موبایل

    کوچک ترین موبایل پرچمدار سال قرار است توسط کمپانی سونی روانه بازار فروش شود. کوچک ترین موبایل پرچمدار که توسط این برند قدرتمند روانه بازار می شود، اکسپریا ایکس زد 4 کامپکت خواهد بود. این کمپانی مشهور که اخیرا فعالیت خود را در بخش گوشی های هوشمند کاهش داده است، قصد دارد محصولات پرفروشی را روانه بازار کند.

    امروز اخباری منتشر شد که نکات جالبی را در مورد کوچک ترین موبایل پرچمدار یا همان اکسپریا ایکس زد 4 کامپکت منتشر کرد. طراحی این گوشی موبایل بسیار شگفت انگیز است و با توجه به اخبار موجود، شباهت بسیار زیادی میان این گوشی هوشمند و اکسپریا ایکس زد 2 کامپکت وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای یک لنز برای دوربین اصلی است و در بخش دوربین سلفی نیز شاهد یک لنز و یک فلاش ال ای دی هستیم.

    کوچک ترین موبایل پرچمدار سال جاری در بخش حسگر اثر انگشت تفاوت هایی در مقایسه با محصولات دیگر دارد؛ حسگر اثر انگشت در این گوشی موبایل روی فریم حاشیه ای قرار دارد و خبری از این سنسور در قاب پشتی این گوشی هوشمند نیست. در حال حاضر بسیاری از برندهای موبایل، حسگر اثر انگشت را روی قاب پشتی گوشی خود قرار می دهند اما جایگاه مورد استفاده توسط این کمپانی هیچ گاه مورد تایید کاربران قرار نگرفت.
    کوچک ترین موبایل پرچمدار با چه صفحه نمایشی رونمایی می شود؟کوچک ترین موبایل پرچمدار با چه صفحه نمایشی رونمایی می شود؟

    کوچک ترین موبایل پرچمدار سال جاری با صفحه نمایش پنج اینچی در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین ابعاد این موبایل بسیار منطقی بوده و شامل 139.9 در 66.5 در 9.3 خواهد بود. این ابعاد بسیار شبیه نسخه های قبلی گوشی های کامپکت سونی است اما این گوشی موبایل ضخامت کمتری در مقایسه با آنها دارد.

    sony xperia xz4 1 2 - کوچک ترین موبایل پرچمدار سال توسط سونی به فروش می رسد - کوچک ترین موبایل

    طی سال های اخیر، شباهت های بسیاری میان نسخه اصلی پرچمداران سونی و نسخه کامپکت آنها مشاهده می شود، با وجود این به نظر می رسد سونی قصد دارد رویه جدیدی را در پیش گیرد و تفاوت های بیشتری میان این دو محصول ایجاد کند. به نظر می رسد این دو گوشی هوشمند تنها در بخش پردازنده دارای ویژگی مشترک باشند و در بخش های دوربین، صفحه نمایش و باتری تفاوت های بسیاری وجود خواهد داشت.

    با وجود اینها باید تا زمان رونمایی و آغاز فروش گوشی های سونی منتظر ماند و دید کوچک ترین موبایل پرچمدار سال مورد توجه کاربران قرار می گیرد یا خیر. این موضوع را نیز به خاطر داشته باشید که گوشی های سری کامپکت سونی همواره طرفداران بسیار زیادی داشته و مورد تایید کاربران قرار گرفته اند.

    گفتنی است گوشی هوشمند اکسپریا زد 5 کامپکت حدود سه سال پیش در بازار ایران فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و به نظر می رسد اگر این گوشی هوشمند هم وارد بازار ایران شود، مورد استقبال کاربران قرار گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.