جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای سالاری ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان!
    19 آذر 1397 - 0:01
    شناسه : 144089
    0

    مصطفی سالاری استاندار گیلان در مراسم روز دانشجو در دانشگاه گیلان، با اظهار نظر عجیب خود در خصوص مساله انتقال آب دریای کاسپین به کویر، تعجب همگان را برانگیخت.

    پ
    پ

    تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سیاهکل 1 - آقای سالاری ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان! - استاندار گیلان

    مصطفی سالاری استاندار گیلان در مراسم روز دانشجو در دانشگاه گیلان، با اظهار نظر عجیب خود در خصوص مساله انتقال آب دریای کاسپین به کویر، تعجب همگان را برانگیخت.

    سالاری که طبیعتا به واسطه احکامی که از سوی دولت حسن روحانی دریافت کرده و در ۵ سال اخیر استانداری دو استان بوشهر و گیلان را تجربه کرده است چندان انتظار نمی رود مواضعی بر خلاف مواضع رئیس جمهور اتخاذ کند این بار از سوی دیگر بام افتاد و در روزهایی که مردم شمال به شدت از اظهارات اخیر روحانی در استان سمنان گله مندند به تمجید از نگاه محیط زیستی رئیس جمهور پرداخت!

    مصطفی سالاری در بخشی از صحبت های خود با بیان اینکه از جزییات طرح انتقال آب کاسپین اطلاعی ندارم سعی در طفره رفتن از پاسخ شفاف و اعلام موضع خود در این خصوص داشت.

    وی در ادامه بدون ارائه هیچگونه مستنداتی مدعی شد که رئیس جمهور بیش از همه به مسائل محیط زیستی حساس است و لب به تعریف و تمجید از حسن روحانی گشود و افزود: حساسیت دکتر روحانی به حفظ محیط زیست بی نظیر است.

    استاندار غیربومی گیلان در نهایت با بیان اینکه ممکن است ده ها ایده مطرح شود و نهایتا اصلاح و یا حتی منتفی شود سعی در آرام کردن فضا داشت.

    سالاری در بخش پایانی سخنان خود به حمایت از آزادی بیان رسانه ها پرداخت و به همین دلیل برای راستی آزمایی سخنان آقای استاندار در این مطلب ضمن انتقاد شفاف از مواضع اخیرشان، خطاب به ایشان اعلام می کنیم: آقای سالاری ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان!

    آقای سالاری شما به عنوان استاندار گیلان موظفید پیش از هر فردی از جزییات طرح مهمی چون انتقال آب کاسپین به کویر مطلع باشید و این کم کاری شما دلیلی منطقی برای عدم پاسخگویی شما نیست. ضمن اینکه لطف بفرمایید و اعلام کنید بر اساس کدام مستندات در خصوص مسائل محیط زیستی، آقای رئیس جمهور را از همه حساس تر می دانید؟ آیا صرفا به این دلیل که پای حکم شما را وزیر دولت تدبیر و امید امضا کرده است باید با زبان تملق ایشان را از همه برتر بدانید؟

    آقای استاندار! همانطور که در خصوص حمایت از سپیدرود و داماش و همچنین ملوان و توجه به هواداران این تیم ها و توسعه اماکن ورزشی در این استان از شما قطع امید کرده ایم و می دانیم پس از عکس یادگاری شما با علی کریمی هیچ اتفاق ماندگاری برای این تیم ها رقم نخواهد خورد در خصوص مسائل محیط زیستی نظیر مشکلات سراوان، رودخانه های رشت، تالاب انزلی و تالاب عینک و … نیز امید چندانی به شما نداریم. حال که امیدی به خیر شما در مسائل کلان استان به ویژه در زمینه محیط زیست نیست لطف بفرمایید و حداقل در مواردی نظیر بحث انتقال آب دریای کاسپین با سخنان خود نمک بر زخم مردمان گیلان زمین نپاشید.

    در پایان اگر برایتان سوال پیش آمد که از کجا متوجه شدیم سخنان شما تعجب “همگان” را برانگیخته است ابتدا از خود بپرسید چطور به این نتیجه رسیده اید که چطور یقین دارید شخص رییس جمهور بیش از “همه” به مسائل محیط زیستی حساس هستند! شاید پاسختان را پیدا کردید!

    منبع خبر : حرف تازه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.