جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رویداد “نخستین سالانه شهرپژوهی شهرداری رشت” برگزار می شود
    22 آذر 1397 - 15:56
    شناسه : 144316
    0

    متین عاشوری از برگزاری رویداد “نخستین سالانه شهرپژوهی شهرداری رشت” توسط اداره مطالعات و پژوهش شهرداری رشت خبر داد.

    پ
    پ

    عاشوری - رویداد "نخستین سالانه شهرپژوهی شهرداری رشت" برگزار می شود - با مردم

    به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، رویداد “نخستین سالانه شهرپژوهی شهرداری رشت” توسط اداره مطالعات و پژوهش شهرداری رشت برگزار می شود.

    مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت از برگزاری رویداد “نخستین سالانه شهرپژوهی شهرداری رشت” خبر داد و اظهار داشت: این رویداد به مناسبت هفته پژوهش در تاریخ ۲۴ الی ۲۷ آذر ماه ۱۳۹۷ در سالن ورزشی سالن آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت برگزار می شود.

    متین عاشوری با اشاره به برنامه های رویداد گفت: برگزاری نشست ها و کارگاه های تخصصی به منظور ارتقای دانش شهری و برپایی غرفه در نمایشگاه “دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار” به منظور ارائه دستاوردهای پژوهشی مدیریت شهری از برنامه های این رویداد هستند.

    مدیر نوسازی و تحول اداری شهرداری رشت در پایان به برگزاری جشنواره پژوهشگر برتر و پروپوزال برتر در رویداد مذکور اشاره کرد و افزود: این جشنواره به منظور تقدیر از پژوهشگر و پروپوزال برتر شهرداری رشت در سال ۱۳۹۷، برگزار خواهد شد.

    نخستین سالانه شهرپژوهی شهرداری رشت 2 - رویداد "نخستین سالانه شهرپژوهی شهرداری رشت" برگزار می شود - با مردم نخستین سالانه شهرپژوهی شهرداری رشت 1 - رویداد "نخستین سالانه شهرپژوهی شهرداری رشت" برگزار می شود - با مردم

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.