سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور در گیلان پایان یافت
    24 آذر 1397 - 5:25
    شناسه : 144388
    0

    دومین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور عصر جمعه با معرفی نفرات و تیم های برتر چهار رشته در منطقه آزاد انزلی پایان یافت.

    پ
    پ

    - جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور در گیلان پایان یافت - hkcgd

    در دومین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور، حدود 500 ورزشکار از استان های مختلف حضور داشتند که از 13 آذرماه جاری در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی، اسنوکر پانزده توپ تیمی، اسنوکر شش توپ پیشکسوتان، اسنوکر شش توپ زیر 21 سال، ناین بال انفرادی و ناین بال تیمی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی استان گیلان در منطقه آزاد بندرانزلی با هم به رقابت پرداختند.

    در روز پایانی این رقابت ها نیز، تیم های برتر ناین بال و اسنوکر تیمی بانوان مشخص و نفرات برتر مسابقات ناین بال انفرادی بانوان و ناین بال انفرادی آقایان نیز معرفی شدند.

    بر این اساس و در مسابقات ناین بال انفرادی آقایان، محمدعلی پردل از استان فارس عنوان قهرمانی را کسب کرد، مهدی راسخی دیگر ورزشکار استان فارس در مکان دوم قرار گرفت، آرمین محمودی از کردستان و علیرضا وهاب از فارس نیز به طور مشترک سوم شدند.

    همچنین در پایان رقابت های ناین بال انفرادی بانوان ، آیسان ملک آرا از استان آذربایجان غربی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، مریم نورآبادمطلق از بوشهر دوم شد، ریحانه پوریحیی از تهران و هانیه فلاح از مازندران به طور مشترک روی سکوی سوم ایستادند.

    در رقابت های اسنوکر تیمی بخش بانوان نیز تیم بیلیارد شهر متشکل از رزا اختری ، ارمغان حسنی و مریم ابراهیمی عنوان قهرمانی دومین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور را به خود اختصاص دادند، تیم اسنوکر دختران پایتخت نیز با ترکیب پریسا درویشوند ، زینب شاهی و هتاو پریشگلی در مکان دوم قرار گرفت، تیم های اطلس و طاق کسری هم به طور مشترک روی سکوی سوم این دوره از مسابقات ایستادند.

    در پایان مسابقات ناین بال تیمی بخش بانوان ، تیم جهان بیلیارد موفق شد با ترکیب پریسا منگلی و آیسان ملک آرا به عنوان قهرمانی دست یابد، تیم حیدرنیا با ترکیب ریحانه پوریحیی و هانیه فلاح دوم شد، تیم های اس آر متشکل از راستین دریس و سودابه شریفی و تیم همیشه برنده با ترکیب بهشاد منصوری و نادیا کامران به طور مشترک سوم شدند.

    ورزش های بیلیاردی کشور در گیلان - جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور در گیلان پایان یافت - hkcgd

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.