شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شناور‎های ایرانی در مقابل کشتی آمریکایی ایجاد مانع کرده‎اند/آب‎های خلیج فارس تحت اشراف نیروی دریایی ایران است
    17 شهریور 1395 - 12:04
    شناسه : 14456
    1

    شبکه خبری سی ان ان در گزارشی با اشاره به رویارویی قایق های ایرانی با کشتی آمریکایی در آب های خلیج فارس اعلام کرد که این منطقه تحت اشراف نیروهای ایرانی است. به گزارش «بامردم»، شبکه “سی ان ان” در گزارشی با اشاره به گفته های یک مقام وزارت دفاع آمریکا که گفته بود: روز […]

    پ
    پ

    شبکه خبری سی ان ان در گزارشی با اشاره به رویارویی قایق های ایرانی با کشتی آمریکایی در آب های خلیج فارس اعلام کرد که این منطقه تحت اشراف نیروهای ایرانی است.

    به گزارش «بامردم»، شبکه “سی ان ان” در گزارشی با اشاره به گفته های یک مقام وزارت دفاع آمریکا که گفته بود: روز چهارم سپتامبر  هفت شناور ایرانی با یک ناو آمریکایی روبرو شده اند اعلام کرد: یکی از این شناورها در مقابل یک کشتی آمریکایی در خلیج فارس ایجاد مانع کرده است.

    در گزارش سی ان ان آمده است که آمار رویارویی بین نیروی دریایی ایران و کشتی های آمریکایی از آغاز سال جاری میلادی تاکنون 31 مورد بوده این در حالی است که این آمار در کل سال گذشته 23 مورد بوده است.

    به گزارش این شبکه دو هفته گذشته نیز قایق های ایرانی تا مرز 200 متری کشتی آمریکایی نزدیک شده بودند که کشتی آمریکایی با سه شلیک هشدار، شناور های ایرانی را متقاعد به ترک منطقه کردند.

    ژنرال ژوزف ووتل فرمانده ارشد مرکز فرماندهی ارتش آمریکا دو هفته قبل این اقدام شناورهای ایرانی را نگران کننده خواند.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.