×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان سیاهکل 2 - آقایان شورای شهر فرصت بدهید شهردار کارش را بکند/ تندتر هم می توانم صحبت کنم اما حرمت و اخلاق را حفظ می کنم/ اکثر مردم از شهردار راضی هستند - امام‌جمعه سیاهکل

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا شکسته‌دل در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سیاهکل اظهار کرد: مردم سیاهکل محفوظ به حیا هستند و تاکنون درباره کمربندی سنگر به سیاهکل حرکتی نکرده‌اند، گرچه می‌خواستند کارهایی انجام دهند.

وی خطاب به مسئولین گفت: اینجا قتلگاه مردم ما شده است، مشکل مرکز استان با این جاده حل‌شده و ضرر را مردم ما دارند می‌کنند، شورای تأمین باید این را جدی بگیرد و حرمت مردم را حفظ کنند.

امام‌جمعه سیاهکل خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر سیاهکل گفت: آقایان شورای شهر؛ حرف دلسوزان را گوش دهید، شما برادران ما هستید، ما دلسوز این شهر هستیم، ماهم چیز غیرقانونی از شما نخواستیم، آقایان اعتماد مردم را سلب نکنید، مردم را نسبت به خود بدبین نکنید.

شکسته‌دل افزود: اینکه بله بله بگوئید و بعد از جلسه بیرون بروید چیز دیگر بگوئید اعتبار خودتان را زیر سؤال برده‌اید، مردم از این رفتار شما ناراحتند.

وی تأکید کرد: من تندتر می‌توانم صحبت کنم، ولی حرمت و اخلاق را حفظ می‌کنم، مگر ما گفتیم شهردار را بیاورید؟ خودتان آوردید و خودتان انتخاب کردید، حداقل فرصت بدهید کارش را بکند که دارد خوب کار می‌کند.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه شهردار نمره قبولی گرفته است، گفت: اکثر مردم شهر از اقدامات شهردار راضی هستند که قطعاً زحمات شما اعضای شورا هم بوده است، سپاه، فرمانداری، دادگستری و بسیاری از مدیران ادارات همه از شهردار راضی‌اند.

شکسته‌دل در رابطه با جذب سرمایه‌گذار در شهر سیاهکل خاطرشان کرد: جذب سرمایه‌گذار باید در اولویت کار شهری باشد و از مسئولان ذی‌ربط می‌خواهم این موضوع را جدی بگیرند.

وی با اشاره به تحولات منطقه گفت: سفر بن سلمان به بعضی کشورها نشان‌دهنده دست‌وپا زدن در منجلاب است، به کشورهایی پناه برده که خودشان در حال حذف هستند.

امام‌جمعه سیاهکل با بیان اینکه بن سلمان تاکنون هر کاری که می‌توانست علیه ایران انجام داده است، ابراز کرد: بن سلمان جنگ یمن را آغاز کرد و منتقدان خود را یکی پس از دیگری سرکوب کرد و نمونه‌اش جمال قاشقچی بود که دامن خودش را گرفت.

شکسته‌دل با بیان اینکه نتانیاهو از مهم‌ترین دشمنان ایران است، تصریح کرد: یهودیان در حال خارج شدن از اسرائیل هستند، تمام مردم علیه او شده‌اند، فساد او و همسرش زبان زد عام و خاص شده در اسرائیل و اکثراً معتقدند باید محاکمه و راهی زندان شود.

وی با بیان اینکه خدا فرمود هرکس در راه او ایستادگی کند، دشمنانش خار و ذلیل می‌شوند، افزود: اکنون در آستانه ۴۰ سالگی انقلابیم و دشمنان روزبه‌روز خارتر می‌شوند.

امام‌جمعه سیاهکل بیان کرد: شب یلدا در پیش است که یک دقیقه از بقیه شب‌ها بیشتر است، یلدا فقط به خوردن نیست، دور هم جمع شدن، حدیث خواندن و سله رحم بسیار خوب است، اگر برای خانه خودتان میوه خریده‌اید؛ فقرا را فراموش نکنید و بدانید که آنها موردنظر خدا هستند.

شکسته‌دل با بیان اینکه باید کاری کنیم که گناهانمان را کنار بگذاریم، گفت: برای انجام این کار می‌توانیم باخدا عهد ببندیم حداقل یک گناه را کنار بگذاریم، این کنار گذاشتن گناه به عاقبت‌به‌خیری و رضایت امام زمان (عج) می‌انجامد.

منبع خبر : در سیاهکل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.