جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طعنه وزیر کشور به احمدی‌نژاد در قزوین
    18 شهریور 1395 - 20:06
    شناسه : 14507
    0

    روزهایی را پشت سرگذاشتیم که سران قوا در مجلس با توهم هایی که وجود داشت با یکدیگر درگیر شده و یکی سی‌دی علیه دیگری پخش می‌کرد و دیگری نیز مجبور به دفاع و پاسخ می شد. به گزارش «بامردم»، “عبدالرضا رحمانی فضلی” در همایش شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین […]

    پ
    پ

    عبدالرضا رحمانی فضلی

    روزهایی را پشت سرگذاشتیم که سران قوا در مجلس با توهم هایی که وجود داشت با یکدیگر درگیر شده و یکی سی‌دی علیه دیگری پخش می‌کرد و دیگری نیز مجبور به دفاع و پاسخ می شد.

    به گزارش «بامردم»، “عبدالرضا رحمانی فضلی” در همایش شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین گفت: ثبات و امنیت پایدار کشور در حالی است که مسلمانان و مردم منطقه گرفتار خطر و ناامنی هستند. امروز جان و مال و ناموس مسلمانان منطقه به دست عده ای از خدا بی خبر که با تحلیل و تفسیر غلط از دین، فرقه ای راه اندازی کرده و آلت دست زورمداران و مرتجعان شده و لشکری از فقرا و بیچارگان نیز آنها را همراهی می کنند، در خطر است.

    وزیر کشور، وضعیت نامطلوب منطقه به لحاظ برخورداری از ثبات و رسیدن به صلح و امنیت پایدار در کشورهای گرفتار در جنگ و ترور را زمان بر دانست و گفت: امروز یک جنگ جهانی در مقیاس منطقه‌ای را شاهد هستیم. خصومت دشمنان با ایران ناشی از پایبندی به ارزش های دینی و دفاع از مظلوم در برابر ظالم است و دشمنی دشمنان تا هنگامی که به اصول خود ادامه داده و در راه امام خمینی (ره) گام برداریم و در برابر استکبار مقاومت کنیم، پابرجا خواهد بود. دلیل ترس دشمن از ایرانیان، تبعیت آنان از رهبری و ولایت فقیه است. اگر از اصول و اهداف خود دست کشیده و وحدت و انسجام خود را خدشه دار کنیم، دشمن به اهداف خود دست می یابد.

    رحمانی فضلی با بیان اینکه امروز باید شکرگزار امنیت و وحدت موجود در کشور خود باشیم، تاکید کرد: قوای سه گانه ما در راستای پیش‌برد امور کشور ارتباط صمیمی و تنگاتنگی با یکدیگر داشته و فضای داخلی نیز توأم با آرامش و وحدت است؛ تا جایی که با پختگی و ورزیدگی احزاب و گروه ها و تلاش دولت، انتخاباتی بزرگ را با وجود همه تلاش های دشمن در امنیت و سلامت کامل برگزار کردیم. بنابراین باید قدردان وضعیت کنونی کشور و وجود نعمت امنیت و رهبری آن باشیم. در گذشته شاهد قهرهای ۱۱ روزه ای بودیم و گروه ها و جریان ها در مقابل یکدیگر می ایستادند که این وضعیت مردم را ناراحت کرده بود. روزهایی را پشت سرگذاشتیم که سران قوا در مجلس با توهم هایی که وجود داشت با یکدیگر درگیر شده و یکی سی‌دی علیه دیگری پخش می‌کرد و دیگری نیز مجبور به دفاع و پاسخ می شد، به طوری که این موضوع خاطر مقام معظم رهبری را مکدر ساخته و ایشان این رویه را شرعا و قانونی غلط و نادرست خواندند.

    وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه جز پیش‌برد “اقتصاد مقاومتی” چاره دیگری برای اداره کشور و رسیدن به رشد و توسعه وجود ندارد، گفت: اقتصاد مقاومتی را باید برای خود فراتر از یک ضرورت دانسته و آن را یک جبر که جز آن راه دیگری نداریم، تلقی کنیم. اقتصاد مقاومتی یک راهبرد و سیاست علمی است که در سایر کشورهای توسعه یافته نیز به آن توجه شده و این موضوع برای کشور ما به لحاظ اقتصادی، امنیتی و سیاسی مهم است زیرا موجب تقویت اتحاد و همگرایی و همکاری در سطح جامعه شده و ما را به اهداف توسعه ای می رساند.

    رحمانی فضلی سپس با اشاره به اینکه برخی برای تضعیف رقبا در انتخابات پیش رو تلاش می کنند، یادآور شد: در کشور ما انتخابات از یک فرآیند قانونی برخوردار بوده و همه احزاب و گروه ها، حتی نامزدها نیز شناخته شده و چیز مجهولی نیز در این رابطه وجود نداشته و مردم بر همه چیز آگاه هستند، بنابراین این گونه رفتارها جایگاهی نداشته و اثربخش هم نیستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.