×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

کمین ماموران پلیس‌راه در جاده‌های گیلان - کمین ماموران پلیس‌راه در جاده‌های گیلان ممنوع شد - جاده‌های گیلان

سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به اینکه استان گیلان پس از استان تهران بیشترین پراکندگی جمعیتی را دارد اظهار داشت: پلیس راه با توجه به پراکندگی جمعیتی، تعداد پاسگاه‌های پلیس راه را مشخص و تعیین می‌کند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس راه در برخی از نقاط حادثه‌خیز مجبور به استقرار در مناطق پرخطر هستند افزود: کمین ماموران پلیس‌ راه در بزرگراه‌ها و جاده‌ها برای جریمه کردن خودروها ممنوع است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راه به‌دلیل جلوگیری از حوادث جاده‌ای مجبور به حضور در این مناطق هستند تصریح کرد: یکی از مسیرهای حادثه‌خیز گیلان، مسیر رودبار و منجیل است که بایستی ماموران پلیس در این مسیر حضور داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: به ماموران پلیس راه استان گیلان تاکید شده است که از هرگونه کمین کردن جهت اعمال جریمه خودروها اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس تاکیدات انجام شده، حضور ماموران پلیس راهور در معابر بایستی علنی باشد افزود: قصد ماموران این است که اگر راننده‌ای قصد تخلف داشت با مشاهده ماموران پلیس از ارتکاب هرگونه تخلف رانندگی منصرف شود.

محمدپور با بیان اینکه امنیت جانی و مالی هموطنان ما در حوزه راه‌ها بیشتر از هر چیز دیگری برای ما اهمیت دارد اظهار داشت: به ماموران پلیس راه گیلان دستور داده‌ایم که حتماً خودروهای پلیس، چراغ گردان خود را روشن بگذارند.

منبع خبر : تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.