×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: رفتار بد نباید با بی اخلاقی پاسخ داده شود.

به گزارش «بامردم»، محمد مایلی کهن عصر پنجشنبه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم اکسینن البرز در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: دیدار امروز مقابل تیم حریف بازی سخت و نفس گیری بود.
وی دیدار امروز تیمش را سنگین ترین بازی ملوان تا هفته ششم لیگ دسته اول برشمرد و افزود:این دیدار از کیفیت بالایی برخوردار بود و دوتیم از نظر ساختاری نسبت به هم نزدیک بودند.
مایلی کهن بازی مشابه دوتیم را سبب کم گل بودن این دیدار دانست و تصریح کرد: ملوان برای کسب سه امتیاز به این میدان آمده بود و با استفاده از اشتباه تیم حریف به گل رسید که جبران آن امکان پذیر نبود.
وی با اشاره به اینکه هدایت این تیم یک هفته قبل از اغاز مسابقات به وی سپرده شده است گفت: زمان کافی برای انجام تست از بازیکنان دیگر وجود نداشت.
وی درخصوص ترک زمین دردقایق پایانی نیمه اول اظهارکرد:رفتار بد را نباید با بی اخلاقی پاسخ داد و اگر چنین کاری صورت بگیردبین رفتار ما با دیگران تفاوتی وجود نخواهد داشت.
مایلی کهن خاطرنشان کرد: ورزش فوتبال باید موجب خوشحالی و شادابی همشهریان شود و مطمئنم با کمک یکدیگر این امر می تواند محقق شود.
تیم ملوان بندرانزلی درادامه رقابتهای لیگ یک ، جام آزادگان عصر پنجشنبه درورزشگاه تختی انزلی میزبان تیم اکسین البرز بود که با گل دقیقه ۹۰حسین شنانی توانست سه امتیاز شیرین را به خانه ببرد.
درطول بازی تماشاگران این دیدار در اعتراض به فحاشی هواداران تیم سپید رود رشت به مازیار زارع کاپیتان فصل گذشته ملوان دردیدار هفته گذشته دو تیم سپید رود و خونه به خونه در ورزشگاه عضدی رشت، به هواداران سپید رود فحاشی کردند.
ملوانان درادامه لیگ آزادگان و از هفته هفتم روز شنبه ۲۷شهریور میهمان تیم گل گهر سیرجان هستند.

انتهای پیام /*

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.