جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امنیت ایران اسلامی مرهون همدلی و همزبانی است
    19 شهریور 1395 - 11:26
    شناسه : 14528
    0

    فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و همدلی و همزبانی خوبی است که در کشورمان وجود دارد و این امنیت در منطقه و جهان مثال زدنی است. به گزارش «بامردم»، سردار حسین اشتری عصر پنجشنبه در یادواره شهدای بخش کومله شهرستان لنگرود با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت […]

    پ
    پ

    فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و همدلی و همزبانی خوبی است که در کشورمان وجود دارد و این امنیت در منطقه و جهان مثال زدنی است.

    به گزارش «بامردم»، سردار حسین اشتری عصر پنجشنبه در یادواره شهدای بخش کومله شهرستان لنگرود با تاکید بر ضرورت حفظ امنیت بی بدیل کشور اظهار داشت: به برکت هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و ایثارگری ایثارگران از یک سو و روحیه جهادی نیروهای مردمی بسیج، نظامی و انتظامی و با همدلی و همزبانی بسیار خوب از سوی دیگر، کشورمان از امنیت بی بدیل و مثال زدنی برخودار است که باید از آن پاسداری و نگهداری کنیم.

    وی افزود: این امنیت با نثار خون شهدای مناطق مختلف ایران، شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس، شهدایی که برای حفظ نظم و امنیت کشور به شهادت رسیدند و با ایثار شهیدان مدافع حرم بدست آمده است.
    سردار اشتری با تاکید بر اینکه باید شکرگزار این ایثارگری ها باشیم، خاطرنشان کرد: امروز هر پایگاه بسیحی که در اقصی نقاط کشور فعالیت دارد، خاری در چشم دشمن و رزمندگان در هر کجا ایران اسلامی که حضور دارند، موجب ناامیدی دشمن و دلگرمی مردم ماست.
    فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی برای برقراری نظم، امنیت، آسایش، آرامش و امنیت مردم هر هفته و هر ماه، شهدایی را در راه مبارزه با کسانی که می خواهند امنیت کشور را به مخاطره بیاندازند، تقدیم می کند.
    سردار اشتری خاطرنشان کرد: در هر کجا که ایثار و گذشت وجود دارد، در آنجا رشد و تعالی هم هست و امروز به برکت فداکاری های رزمندگان اسلام و پایمردی خانواده های معظم شهدا ، کشورمان موفقیت های بزرگی بدست آورده است.
    وی ادامه داد: اگر جمهوری اسلامی دارای قدرت برتر دفاعی است و توطئه های دشمنان علیه کشور به نتیجه نمی رسد، متاثر از همان روحیه شهادت طلبی و ایثارگری مردم است و اگر دانشمندان در عرصه دفاعی افتخار می آفرینند و در عرصه های علمی، پزشکی و هنری پیشرفت هایی داریم؛ به همان روحیه جهادی و انقلابی بر می گردد که باید آن را حفظ کنیم.
    فرمانده ناجا یادآور شد: رمز موفقیت کشور، حفظ این روحیه جهادی است و اگر دشمن در نبرد فرهنگی بخواهد این روحیه گذشت و ایثارگری را از ما بگیرد، موفق شده است.
    وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: دشمن بدنبال عفت زدایی در جامعه اسلامی ایران است و باید هوشیار باشیم تا نتواند در جامعه رخنه کند و به اهداف خود برسد.
    سردار اشتری با یادآوری فاجعه منا و به شهادت رسیدن حاجیان بی گناه در این واقعه افزود: هزاران زائر مسلمان در سرزمین وحی، سال گذشته در چنین ایامی ، به دلیل بی کفایتی و بی لیاقتی حکام آل سعود به شهادت رسیدند که از آن میان، حدود 500 زائر ایرانی بودند.
    وی اضافه کرد: آمریکا ، استکبار جهانی و ایادی آنها ، با این فاجعه ای که بوجود آوردند چه جوابی برای مردم دنیا و مسلمانان دارند؟
    سردار اشتری در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بخش کومله لنگرود و تقدیر از خانواده های شهدای این منطقه اظهار داشت: تصاویر نورانی از شهدایی که امروز در بخش کوچکی از سرزمین ایران، زینت بخش این مجلس است، گویای ایستادگی ملتی است که از آرمان های خود دفاع می کند و چنین روحیه ایثارگرانه ای در هیچ ملتی سراغ نداریم.
    یادواره 142 شهید والامقام 14 روستای بخش کومله به مرکزیت شهر کومله، عصر امروز (پنجشنبه) در صحن بقعه متبرکه آقا سید حسن این شهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
    یکی از ویژگی های این یادواره، وجود یک خانواده دارای سه شهید، هفت خانواده دارای دو شهید، یک خانواده دارای شهید مدافع حرم و دو شهید فاجعه منا بود. در پایان این مراسم، با حضور استاندار گیلان، فرمانده نیروی انتظامی استان و فرمانده سپاه قدس گیلان، از خانواده سه شهید این منطقه تجلیل شد.انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.